دستور ویژه کی روش برای قرنطیه ملی پوشان

به گزارش وبلاگ بانیما، سرمربی تیم ملی کشورمان در قطر دستور ویژه ای را در هتل محل اقامت ملی پوشان صادر کرد.

دستور ویژه کی روش برای قرنطیه ملی پوشان

کارلوس کی روش قبل از شروع جام جهانی سفری به قطر داشت و از امکانات هتل الریان که محل استقرار تیم ملی است، بازدید کرد. اگرچه کی روش اصلا دلش نمی خواست تیم ملی در محلی حاضر باشد که افراد دیگری نیز به آن رفت آمدند، اما چون فدراسیون فوتبال ایران از فروردین ماه این هتل را انتخاب نموده بود، چاره دیگری جز کنار آمدن با آن نداشت.

البته با این وجود، کارلوس قوانین ویژه ای را هم وضع کرد و تاکید داشت همه آن ها باید به طور کامل رعایت شوند. یکی از مهمترین نکاتی که کی روش روی آن تاکید داشت عدم حضور افراد غیر مسئول در سالن آمفی تئاتر هتل بود که برای برگزاری جلسات فنی تیم ملی در خلال برگزاری جام جهانی به کاروان کشورمان اختصاص پیدا نموده است. کارلوس کی روش تاکید داشت حتی نیرو های خدماتی هتل هم موقع برگزاری نشست های فنی اجازه حضور در سالن را ندارند و این مسئله باید تحت هر شرایطی رعایت گردد.

اصرار کی روش و پیگیری فدراسیون جواب داد و دقیقاً از روز سه شنبه به اعضای کاروان ایران اطلاع دادند این سالن کاملاً قرنطینه است و از 15 دقیقه قبل از اینکه تیم ملی بخواهد جلسات فنی خود را آنجا برگزار کند هیچ کس غیر از اعضای کاروان ایران اجازه رفت و آمد به آن را ندارد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "دستور ویژه کی روش برای قرنطیه ملی پوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه کی روش برای قرنطیه ملی پوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید