به نظر می رسد دستگاه های Surface بیشتری عرضه می شوند و نامهای جالبی گرفته اند

به گزارش وبلاگ بانیما، بروزرسانی برای خطوط به خوبی دریافت شده از دستگاه های Surface در حال حاضر در کارها نیست، اما اخبار از براد سامس تروت نشان می دهد ما ممکن است بیش از چند افزودنی به مجموعه به طور کلی را ببینید و اگر ویترین از رقابت مایکروسافت هیچ اشاره ای نداشته باشد، یکی از آنها، تلاش دوم برای ارائه نوت بوک دو صفحه ای، می تواند در اوایل سال جاری باشد

به نظر می رسد دستگاه های Surface بیشتری عرضه می شوند و نامهای جالبی گرفته اند

سامس می گوید، بر اساس اسناد داخلی، مایکروسافت قصد دارد سه دستگاه Surface جدید را با نام های Carmel، Andromeda و Libra منتشر کند. Surface Pro 6 (کدام نام Carmel) ممکن است در سال جاری وارد نشود و، طبق گفته ZDNet، می تواند یک طراح بزرگ طراحی شده باشد. این تنها دستگاه سه نفر ممکن است یک به روز رسانی را در نظر بگیرد، به عنوان دو تلاش دیگر برای پر کردن فضاهای مایکروسافت با دستگاه های بالا پایان خود را از دست رفته است.

Libra، بر اساس گزارش، نام این تبلت کم هزینه مایکروسافت است، به این معنی که به شرکت کمک می کند تا کمی از سهم بازار را که شرکت ها مانند گوگل و اپل با فروش Chromebook های ارزان قیمت و iPads برتر هستند، به دست آورد. گزارش مایکروسافت از صفحه نمایش 10 اینچی استفاده می کند و قیمت اولیه آن حدود 400 دلار است و این رقم نسبت به رقابتش گرانتر می شود.

آندرومدا می تواند یک دستگاه دوبعدی افسانه ای باشد که مایکروسافت از آنجایی که پیک در سال 2009 (و پس از آن کشته شد) کشف شد، اذیت می شود و می تواند در اوایل سال جاری نیز اولین بار باشد. اما مایکروسافت آماده است تا در سن رایانه های دو صفحه ای تلاش کند و یا دیگران را در اختیار بگیرد، شرکت های دیگر پیش از این آمادگی دارند.

نوت بوک های بدون صفحه کلید این نمایش را در Computex امسال به نمایش گذاشتند، شرکت هایی مانند Asus و Lenovo با نمایش مفهوم نوت بوک ها. نوت بوک دقیق Asus یک نوت بوک قابل تبدیل با دو نمایشگر صفحه نمایش لمسی 4K است که علاوه بر دستگاه پردازش دید در اینتل نیز می باشد. به این معناست که پروژه Precog با دوربین یکپارچه شما دستان خود را تماشا می کند و تلاش می کند تا با دستان خود کاری را انجام دهد و رابط کاربری مناسب را ارائه دهد، که باید کاهش قدرت کلی را کاهش دهد. کتاب یوگا 2، نشان داده شده توسط Lenovo، بر پیشرفت با اولین کتاب یوگا ساخته شده و با استفاده از دو صفحه نمایش به جای یک صفحه نمایش با زوم با صفحه کلید لمسی دوستانه استفاده می کند.

اینتل، پادشاه دستگاه های مفهومی، صفحه نمایش خود را دو صفحه نمایش "Tiger Rapids" نشان می دهد، که با استفاده از یک صفحه نمایش لمسی ال سی دی سنتی 7.9 اینچ و یک صفحه نمایش لمسی E Ink برای نوشتن، قلم زدن و doodling بدون کشتن باتری خود. به نظر می رسد دستگاه آندرومدا مایکروسافت با دو صفحه نمایش لمسی یکسان و به جای جفت LCD-E Ink چسبیده است، اما نسخه اینتل می تواند توسط سازندگان به دنبال جلوگیری از بازی و ارائه پیشنهادات مشابه دستگاه اندرومدا مایکروسافت باشد.

به "به نظر می رسد دستگاه های Surface بیشتری عرضه می شوند و نامهای جالبی گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نظر می رسد دستگاه های Surface بیشتری عرضه می شوند و نامهای جالبی گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید