10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (7 فروردین 1401)

به گزارش وبلاگ بانیما، برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های کاربران فروشگاه اینترنتی خبرنگاران بیندازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم. شایان ذکر است که انتخاب های این مطلب بسته به محبوبیت و بازدید کاربران عزیز فروشگاه خبرنگاران از لپ تاپ ها در بازه زمانی یک هفته گذشته هستند. بنابراین اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید از شما دعوت می کنیم که این مقاله را بخوانید. در اولین فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های سال 1401 ما شاهد محصولات جدیدی هستیم که در ادامه به آنالیز آن ها خواهیم پرداخت.

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (7 فروردین 1401)

1. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LV-EF74

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G15 G512LV-EF74 همچون هفته قبل در فهرست محبوب ترین های هفته فروشگاه اینترنتی وبلاگ بانیما واقع شده است اما با استقبال خوب کاربران پیروز شد رتبه اول فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های این هفته وبلاگ بانیما را از آن خود کند. سری ROG لپ تاپ های ایسوس با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته قدرتمند، توانسته اند عملکرد بسیار خوب و درخشانی را به نمایش بگذارند. ایسوس این سری از لپ تاپ ها را با هدف استفاده برای کاربران گیمر خود روانه بازار کرد و باید گفت که بدون هیچ تعریف اضافی، لپ تاپ های سری ROG در اجرای بازی عملکرد بسیار خوبی داشته اند. ROG Strix G15 G512LV-ZA هم یکی از لپ تاپ های گیمینگ این شرکت است که به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است.

در همان نگاه اول نمایشگر در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ خود نمایی می نماید. صفحه نمایش با ابعاد 15.6 اینچ و رزولوشن 1080×1920 پیکسل از نوع مات که در کنار ارائه عملکرد بسیار خوب، در استفاده طولانی مدت هم خستگی و درد برای چشم به همراه نخواهد داشت. اما بهتر است که بدانید این صفحه نمایش توانایی ارائه رفرش ریت 144 هرتز را هم دارد. بهره بردن از چنین نرخ رفرش ریتی سبب خواهد شد تا گیم پلی بسیار مجذوب نماینده و با کیفیتی را شاهد باشید. از عوامل موثر در ارائه عملکرد بسیار خوب در اجرای بازی بدون شک بهره گیری از پردازنده Core i7 10750H شرکت اینتل و پردازنده گرافیکی GeForce RTX2060 شرکت NVIDIA است. این پردازنده که 6 هسته حقیقی و 6 هسته مجازی دارد، 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت حافظه SSD همراهی می نمایند که حافظه SSD آن قابل ارتقاء نیز است.

باید خاطر نشان کنیم که ROG Strix G15 G512LV-ZA در حدود 2.3 کیلوگرم وزن دارد و تاچ پد آن از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می نماید. از دیگر مشخصات این لپ تاپ شرکت ایسوس می توان به سه پورت USB 3.0، یک پورت USB-C، بلوتوث و کیبورد با نور پس زمینه اشاره نمود. منبع تغذیه این لپ تاپ را باتری به ظرفیت 48WHr تشکیل می دهد که طبق ادعای ایسوس می تواند یک تا سه ساعت شارژدهی را برای کاربران به ارمغان بیاورد. شما کاربران می توانید لپ تاپ ROG Strix G15 G512LV-ZA ایسوس را بدون کا کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 35,250,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما خریداری نمایید.

2. لپ تاپ 15.6 اینچی گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53

لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX506LH-US53 همچون دو هفته قبل در فهرست محبوب ترین های هفته فروشگاه اینترنتی وبلاگ بانیما واقع شده است و نکته جالب اینجاست که همچون فهرست دو هفته قبل توانست با استقبال خوب کاربران در رده دوم این فهرست قرار بگیرد. باید خاطر نشان کنیم که این محصول از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره می برد. شرکت ایسوس با توجه به گران قیمت بودن لپ تاپ های گیمینگ و احتیاج گیمرها به لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه تر، سری لپ تاپ های گیمینگ مالی TUF را با قیمتی کمتر نسبت به سری ROG اما در عین حال مقاوم و با امکانات بسیار خوبی روانه بازار نموده است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، توانایی ارائه رفرش ریت 60 هرتز را دارد. قلب تپنده این لپ تاپ را پردازنده نسل دهمی قدرتمند Intel Core i5 10300H با فرکانسی در بازه 2.5 تا 4.5 گیگاهرتز تشکیل می دهد که با توجه به پردازنده گرافیکی GEFORCE GTX1650، باید گفت که این لپ تاپ توانایی ارائه عملکرد خوب و کاملا قابل قبولی را با توجه به قیمت در نظر گرفته شده خواهد داشت.

بعلاوه استفاده از یک SSD Nvme فوق سریع PCIE با 512 گیگابایت حافظه که قابلیت نصب بازی و نرم افزارهای سنگین با سرعت لودینگ بالا را ممکن می سازد، تجربه مثبت دیگری است که این لپ تاپ برای شما به ارمغان خواهد آورد. این لپ تاپ یک باتری سه سلولی لیتیوم یونی با توان خروجی 48 وات ساعت دارد که به وسیله یک آداپتور 150 واتی در سریع ترین زمان شارژ می گردد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به 2 پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت USB 2.0، یک پورت Type-C USB3.2 Gen2، پورت HDMI اشاره نمود. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس با حدود قیمت 27,700,000 تومان در فروشگاه اینترنتی وبلاگ بانیما به فروش می رسد.

3. لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go - A

در رده سوم فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین لپ تاپ های این هفته فروشگاه وبلاگ بانیما محصولی از شرکت مایکروسافت واقع شده است؛ معرفی می کنیم لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go - A. این لپ تاپ که دومین حضور خود را در فهرست محبوب ترین های هفته تجربه می نماید، پیروز شد هفته قبل با استقبال بسیار خوب کاربران عنوان محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ هفته را از آن خود کند. سرفیس لپ تاپ گو مقرون به صرفه ترین لپ تاپ در خانواده لپ تاپ های سرفیس محسوب می گردد. این لپ تاپ از نسل دهم پردازنده Core i5 اینتل بهره می برد و طراحی آن مشابه دیگر لپ تاپ های این خانواده است. در اطراف نمایشگر 12.4 اینچی آن حاشیه های بسیار باریکی دیده می گردد و رزولوشن آن هم به 1536 در 1024 می رسد.وزن این لپ تاپ فقط 1.1 کیلوگرم است و به گفته مایکروسافت به لطف کلیدهای کیبورد، کاربران حین استفاده از کیبورد تجربه لذت بخشی خواهند داشت. گفتنی است سرفیس لپ تاپ گو مانند دیگر لپ تاپ های مایکروسافت، از حسگر اثر انگشت بهره می برد که این ویژگی در دکمه پاور تعبیه شده است.درگاه های ارتباطی سرفیس لپ تاپ گو شامل یک پورت USB-C، یک پورت USB-A و خروجی هدفون است.

نسل دهم پردازنده های سری Core i5 اینتل، حافظه داخلی SSD و 8 گیگابایت رم، از جمله عوامل قدرتمند بودن این دستگاه هستند. کاربرانی که قصد اجرای برنامه های نیمه حرفه ای روزمره را دارند می توانند به این سرفیس تازه فکر نمایند. باتری پرقدرت این لپ تاپ قادر است تا بیش از 13 ساعت انرژی سرفیس گو را تامین کند. مدل Surface Laptop Go - A همچون مدل قبلی خود دارای دو دوربین است. یک دوربین جلو پنج مگاپیکسلی با سنسورهای IR برای ورود به سیستم برای شناسایی چهره به اکانت ویندوز و یک دوربین دوم هشت مگاپیکسلی در پشت واقع شده است که در قسمت سمت چپ و بالای صفحه نمایش واقع شده است. از جمله امکانات و ویژگی های این لپ تاپ می توان به وبکم (5.0MP front-facing camera with 1080p HD video720p HD camera (front-facing + دوربین ورود به محیط ویندوز Windows Hello8.0MP rear-facing autofocus camera with 1080p HD video)، اسپیکری با بلندگوهای استریو با فناوری Dolby Atmos، نور پس زمینه کیبورد، پشتیبانی از فرمان های چند لمسی، شبکه بی سیم Wi-Fi، بلوتوث، پورت و Mini Display اشاره نمود. در نهایت باید اشاره نمود که این لپ تاپ بسیار کاربردی ضمن کاهش قیمت نسبت به قیمت هفته گذشته با قیمت 18,690,000 تومان برای فروش در اختیار کاربران فروشگاه اینترنتی وبلاگ بانیما واقع شده است.

4. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 - Z

در رتبه چهارم فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های این هفته فروشگاه اینترنتی وبلاگ بانیما، لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 - Z قرار گرفته که یکی از لپ تاپ های مالی اما باکیفیت این شرکت محسوب می گردد. باید خاطر نشان کنیم که این محصول لنوو هفته گذشته در این فهرست حضور نداشته، اما با استقبال خوب کاربران مجدداً خود را در جمع محبوب ترین لپ تاپ های فروشگاه وبلاگ بانیما می بیند. این لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو نسبت به نسل قبلی خود در مقوله طراحی و بعلاوه سخت افزار ارتقاء یافته که قابلیت های کاربردی تری را در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده N4020 اینتل با 4 مگابایت حافظه کش، حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel UHD Graphics 600 مجموعه مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ را تشکیل می دهند.

1 ترابایت حافظه داخلی از نوع HDD هم شما را خرید از هارد اکسترنال بی احتیاج می سازد و تا حد مناسبی جوابگوی احتیاجتان خواهد بود. تنوع پورت و وجود درگاه هایی نظیر USB و HDMI امکان اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و ابزارهای جانبی به لپ تاپ را فراهم خواهد نمود و احتمال احتیاج کاربر به خرید هاب یا مبدل را پایین می آورد. در مجموع می توان گفت که این لپ تاپ امکانات قابل قبولی را برای کاربر به ارمغان می آورد و برای استفاده های عمومی و غیرحرفه ای کافی خواهد بود. این لپ تاپ با حدود قیمت 10,470,000 تومان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

5. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EP-BQ322

نماینده تازهی از شرکت پیروز ایسوس در فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین لپ تاپ های وبلاگ بانیما واقع شده است؛ معرفی می کنیم؛ لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EP-BQ322. این محصول که اولین تجربه حضور خود را در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین محصولات وبلاگ بانیما سپری می نماید، پیروز شد با استقبال خوب کاربران در رده پنجم این فهرست جای بگیرد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R565EP-BQ322 از دستگاه های کم نظیر شرکت ایسوس محسوب می گردد که توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده و توانسته رضایت طرفدارانش را کسب کند. لپ تاپ VivoBook R565EP-BQ322 به لطف برخورداری از پردازنده مرکزی intel Core i5 1135G7 با 4 هسته حقیقی + 4 هسته مجازی قادر است اجرای روانی از برنامه ها را به ارمغان آورد، به علاوه پردازنده گرافیکی NVIDIA Geforce MX330 می تواند عملکرد مطلوبی را به نمایش بگذارد. حتی گیمرها هم می توانند با یاری این پردازنده، گیم های معمولی و سبک و کوچک از نظر Graphical Map را تجربه نمایند و لذت ببرند.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این دستگاه از رزولوشن FHD 1920 x 1080 بهره می برد که شما را در دریای تصاویر زنده غرق می نماید. قابلیت دید گسترده 178 درجه، نمایش کامل تر و با کیفیت تری از تصاویر را در زوایای متفاوت نشان می دهد. ایسوس در این دستگاه از پورت های به روز استفاده نموده تا مخاطبانش هیچی مسئله ای در اتصال VivoBook R565EP-BQ322 با سیستم های مجاور نداشته باشند. وزن فوق العاده سبک 1.5 کیلوگرمی، این لپ تاپ را برای حمل و نقل راحت، مهیا می نماید. بنابراین می توانید حتی در سفر آن را همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید. از آنجا که هدف از ساخت این مدل لپ تاپ ایسوس انجام کارهای اداری و دانشجویی بوده است؛ حافظه زیادی برای آن در نظر گرفته نشده است. این محصول می تواند حدود 512 گیگابایت داده را در درون خود ذخیره کند و حافظه رم این ویووبوک هم برابر 8 گیگابایت و از نوع DDR4 است. ایسوس برای تامین انرژی VivoBook R565EP-BQ322 از یک باتری دو سلولی با ظرفیت 37 وات ساعت یاری گرفته است. این باتری می تواند انرژی کافی برای کاربری عمومی یا مالتی مدیا را در طی یک روز کاری فراهم کند. شما کاربران وبلاگ بانیما مگ می توانید این محصول بسیار باکیفیت از شرکت ایسوس را با قیمت 21,650,000 تومان از فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما خریداری نمایید.

6. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 330 - NXB

باز هم شاهد حضور نماینده ای از شرکت لنوو در فهرست محبوب ترین لپ تاپ های این هفته هستیم که نشان از کیفیت خوب لپ تاپ های این شرکت دارد. لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 330 - NXB که سومین حضور خود را در فهرست محبوب ترین های وبلاگ بانیما تجربه می نماید با استقبال خوب کاربران در رتبه ششم فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین محصولات این هفته جای گرفته است. بدون شک لنوو (Lenovo) ازجمله شرکت هایی است که در طراحی و ساخت لپ تاپ های میان رده و مالی تبحر خاصی داشته و تا به امروز مدل های بسیاری را در این رده فراوری نموده است . لپ تاپ مدل IdeaPad 330 - NXB ازجمله محصولات میان رده و خوش قیمت شرکت لنوو محسوب می گردد. این لپ تاپ مخصوص کاربری عمومی بوده و برای انجام امور روزمره مناسب است. این محصول شرکت لنوو ظاهری ساده و یک دست، اما رضایت بخش دارد. ضخامت 22.9 میلی متری و وزن 2.2 کیلوگرمی این محصول برای لپ تاپ 15.6 اینچی یک مزیت است و جابه جایی آن را از بسیاری لپ تاپ های 15.6 اینچی ساده تر می نماید. سطوح بافت دار در قسمت های داخلی و خارجی هم از کثیف شدن بدنه جلوگیری می نمایند. کیبورد این مدل از کلیدهایی با چیدمان جزیره ای تشکیل شده که برای تایپ کردن سریع و طولانی مدت و کار با برنامه های حسابداری طراحی شده است. تمامی پورت های این لپ تاپ روی لبه سمت راست قرار گرفته اند و شامل یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک USB 3.0 و جک 3.5 میلی متری اتصال هدفون می گردد.

با وجود قیمت مالی، سخت افزار به کاررفته در IdeaPad 330 نمونه خوبی است که البته تنها برای انجام امور روزمره و اجرای برنامه های سبک می توان روی آن حساب باز کرد. پردازنده مرکزی Celeron N4000 اینتل، 4 گیگابایت رم از نوع DDR4 و یک ترابایت حافظه داخلی ازجمله قطعات سخت افزاری این لپ تاپ لنوو هستند. با وجود این قطعات کم مصرف و استفاده از یک باتری دوسلولی با ظرفیت 30 وات ساعت، این لپ تاپ با هر بار شارژ حدود پنج و نیم ساعت در شرایط تماشای فایل ویدئویی روشن خواهد ماند. در کل IdeaPad 330 لنوو یک محصول خوش قیمت با کاربری عمومی و کیفیت ساخت میانه است و می تواند برای افرادی که می خواهند لپ تاپی برای انجام امور معمول روزمره خود تهیه نمایند، گزینه مناسبی باشد. این محصول باکیفیت شرکت پیروز لنوو بدون کاهش قیمت نسبت به قیمت هفته گذشته با قیمتی در حدود 10,470,000 تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما در اختیار شما کاربران عزیز واقع شده است.

7. لپ تاپ 11 اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05

نماینده دیگری از شرکت لنوو در فهرست محبوب ترین لپ تاپ های این هفته ما قرار گرفته که نشان از کیفیت خوب لپ تاپ های این شرکت دارد. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 1 11ADA05 که دومین حضور خود را در فهرست محبوب ترین های وبلاگ بانیما تجربه می نماید با استقبال خوب کاربران در رتبه هفتم فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین محصولات این هفته جای گرفته است. این محصول به علت ابعاد نسبتا کوچک بدنه، ضخامت 19/9 سانتی متری و وزن 1200 گرمی، می توان به راحتی و در یک کیف دستی معمولی جا داد و آن را در هر شرایطی با خود حمل کرد. نمایشگر این لپ تاپ یک صفحه نمایش ساده با پنل TN، وضوح HD و روکش مات است و ضمناً این نمایشگر تا 180 درجه باز می گردد. از امکانات قابل توجه این لپ تاپ کوچک می توان به کیبورد جزیره ای و تاچ پد یک تکه اشاره نمود که کاملا کاربر را از تهیه ماوس و کیبورد جداگانه (برای کاربری معمول روزمره) بی احتیاج می نماید.

پورت ها هم در این محصول تنوع خوبی دارند و روی لبه های دو طرف این مدل شاهد یک پورت HDMI، دو USB 3.0 و جک 3.5 میلی متری اتصال هدفون و کارت خوان هستیم. مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ را پردازنده مرکزی Athlon Silver 3050e، پردازشگر گرافیکی Integrated AMD Radeon Graphics، چهار حافظه گیگابایت رم DDR4 و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD تشکیل می دهند. باتری دو سلولی این محصول عملکرد خوبی دارد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می نماید، همین امر باعث می گردد تا در مدت زمان یک ساعت 80 درصد شارژ می گردد. بعلاوه پس از هر بار شارژ باتری دستگاه تا 5 ساعت قابل استفاده خواهد بود. در مجموع می توان گفت که این لپ تاپ لنوو برای برطرف احتیاجهای اولیه و استفاده عادی کاربران از مناسب ترین گزینه هاست که با قیمت حدودی 7,299,000 تومان برای فروش در اختیار شما واقع شده است.

8. لپ تاپ 13.3 اینچی اپل مدل MacBook Pro Z11C 2020 همراه با تاچ بار

رتبه هشتم فهرست پربازدیدترین و محبوب ترین لپ تاپ های این هفته وبلاگ بانیما را نماینده ای از شرکت اپل در اختیار دارد و آن محصول کسی نیست جز مک بوک پرو 13.3 اینچی Z11C 2020. باید خاطر نشان کنیم که این محصول بعد از مک بوک ایر مدل 2020، دومین نماینده اپل در فهرست محبوب ترین های وبلاگ بانیما تلقی می گردد. باید یادآوری کنیم که اپل در رویداد One More Thing خود از مک بوک پرو 2020 رونمایی کرد. این مک بوک از صفحه نمایش 13 اینچی و پردازنده ویژه اپل به نام M1 و سیستم عامل macOS Big Sur بهره می برد. این محصول همچون نسل های قبلی با بدنه یکپارچه آلومینیومی، نمایشگر 13.3 اینچی رتینا با وضوح 1600× 2560 پیکسل و حاشیه های نسبتا باریک جزو چشم نوازترین اولترابوک های بازار به شمار می آید به گفته اپل این دستگاه نسبت به نسل قبل خود تا 3 برابر سریع تر شده است. بعلاوه پردازنده گرافیکی هشت هسته ای M1 آن نیز 5 برابر سریع تر است. با وجود اینکه MacBook Air بدون فن طراحی شده؛ اما اپل برای MacBook Pro فن تعبیه نموده تا بتواند برای مدت طولانی تری عملیات های سنگین را انجام دهد. مک بوک پرو 13 اینچی از رم یکپارچه 8 یا 16 گیگابایتی بهره می برد و با حافظه SSD در ظرفیت های 256، 512، 1024 یا 2048 گیگابایتی به فروش می رسد.

این اولترابوک حرفه ای اپل به یاری باتری پرظرفیت خود می تواند نسبت به مدل قبلی خود 10 ساعت شارژ بیشتری را نگه دارد. این باتری 58.2 وات ساعتی تا 17 ساعت وب گردی یا 20 ساعت پخش فیلم کاربران را همراهی می نماید و با شارژر 61 واتی USB-C دراختیار کاربران قرار می گیرد. برنامه نویسان به یاری آن می توانند با یک بار شارژ کردن دستگاه، چهار ساعت بیشتر از گذشته به انجام فعالیت های مد نظر خود بپردازند. دوربین مک بوک پرو 13 اینچی همچون گذشته از وضوح 720p بهره می برد؛ اما اکنون به لطف پردازنده سیگنال تصویر تعبیه شده در تراشه M1 می تواند تصاویری با نویز اندک و گستره دینامیکی وسیع تری را ثبت کند. این اولترابوک 13 اینچی به یاری Secure Enclave تراشه M1، امنیت را به وسیله Touch ID تأمین می نماید و مانند همتای اینتلی اش دو پورت USB 4 با پشتیبانی از USB 3.1 Gen 2 (پهنای باند 10 گیگابیت برثانیه) پورت Thunderbolt 3 (پهنای باند 40 گیگابیت برثانیه) و اتصال یک نمایشگر 6K با نرخ 60 هرتز در اختیار کاربر می گذارد؛ اما باید اشاره کنیم که از سازگاری با گرافیک اکسترنال خبری نیست. مک بوک پرو 13 اینچی کماکان از جک 3.5 میلی متری هدفون بهره می برد و در بطن خود ماژول Wi-Fi 6 به همراه بلوتوث نسخه 5 دارد. شما می توانید این محصول قدرتمند شرکت اپل را با قیمت 35,864,000تومان از فروشگاه وبلاگ بانیما خریداری نمایید.

9. لپ تاپ 15.6 اینچی الین ویر مدل M15 R3

نماینده تازهی از شرکت دل در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های این هفته وبلاگ بانیما واقع شده است؛ معرفی می کنیم لپ تاپ 15.6 اینچی الین ویر مدل M15 R3. لپ تاپ 15.6 اینچی مدل Alienware M15 R3-K یکی از مدل های تازه Alienware سری M15 است. الین ویر از زیرمجموعه های برند قدرتمند دل DELL است که از نظر ظاهری بدنه، بسیار زیبا طراحی شده است. لپ تاپ 15.6 اینچی مدل Alienware M15 R3 که مناسب امور روزمره و اداری تا استفاده های مهندسی نظیر نقشه کشی است و از تازهترین نسل پردازنده های شرکت اینتل سری ده بهره می برد تا بسته به مشخصات فنی خیال شما از بابت کارهای پردازشی سنگین هم راحت باشد. صفحه نمایش لپ تاپ دل Alienware M15 R3 دارای کیفیت بسیار خوبی از نظر روشنایی، کنتراست و کیفیت نمایش است، تقریبا همان چیزی است که انتظار دارید.

یک نمایشگر 15.6 اینچی با وضوح تصویر Full HD با روکش مات Anti-glare که خیالتان را از بابت انعکاس نور و خستگی چشم راحت خواهد نمود. Alienware M15 R3 دارای نسبت تصویر 16:9 بوده و تکنولوژی نور پس زمینه آن LED است. حافظه رم از نوع DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت است. بعلاوه قابلیت نصب هاردهای معمولی و M.2 را به صورت هم زمان دارد. شما در این دستگاه با انبوهی از پورت ها روبرو هستید که می توانید به دستگاه های زیادی آن را متصل کنید. صدای لپ تاپ الین ویر Alienware m15 R3 Gaming از دو بلندگو که در جلوی بدنه تعبیه شده اند با یک ساب ووفر که در زیر بدنه قرار گرفته پشتیبانی می شوند و صدای فراوری شده این بلندگوها، کیفیت رضایت بخشی دارند و احتیاج شما را برای بلندگوهای خارجی حذف نموده اند.

فناوری Dolby Home Theater v4 به وسیله نرم افزاری که بر روی لپ تاپ است، رضایت بیشتری را در کیفیت خروجی صدا برای گیمر ها به همراه می آورد. یکی از مسائل عمده لپ تاپ ها نداشتن خروجی بزرگ تر برای احساس بهتر در گیم پلی هایی است که در مانیتور کوچک تر نمیتوان آن را تجربه کرد و این لذت را لپ تاپ الین ویر Alienware m15 R3 Gaming به شما به طرز شگفت آوری هدیه می دهد، این غول که در دل خود گرافیک NVIDIA® GeForce RTX™ 2080 Super را دارد، برای خروجی بر روی مانیتورهای بزرگ تر تا کیفیت 4K به وسیله درگاه Display Port هیچ مسئله ای ندارد و خروجی کم نظیری را به ارمفان می آورد تا زمانی که شما در مکانی ثابت هستید، از لذت استفاده از مانتیور بزرگ بهره مند شوید. این لپ تاپ با قیمت 74,624,250 تومان برای فروش در فروشگاه آنلاین وبلاگ بانیما واقع شده است.

10. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G513QR-HF245

نماینده دیگری از شرکت ایسوس در فهرست محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های این هفته وبلاگ بانیما واقع شده است؛ معرفی می کنیم لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G513QR-HF245. این لپ تاپ که دومین تجربه حضور خود را در فهرست محبوب ترین ها سپری می نماید با استقبال شما کاربران در رده ذهم این فهرست جای گرفته است. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ROG Strix G513QR-HF245 یکی از برترین لپ تاپ ها برای GAME (بازی کردن) و کاربری مالتی مدیا است. تازهترین لپ تاپ از سری ROG ،مدل G513QR از ویژگی های طراحی مخصوص این سری برخوردار است. علاوه بر این، این لپ تاپ با مشخصات 27 میلی متر و وزن 2.3 کیلوگرم، اگرچه نازک ترین و سبک ترین لپ تاپ بازار نیست ولی حمل و نقل آن ساده است.لپ تاپ G513QR از سری لپ تاپ های(ROG (REPUBLIC OF GAMERS شرکت ایسوس است و در طبقه بندی این شرکت جزء لپ تاپ های بالا رده محسوب می گردد.

از آنجایی که این محصول کاربری حرفه ای دارد، از مجموعه سخت افزارهای قدرتمند و تازهی در پیکره بندی آن استفاده شده است و شاید بتوان پردازنده مرکزی را نقطه قوت اصلی آن دانست که برای کاربری های پردازشی و سنگین گرافیکی کاملاً مناسب از AMD است. این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت حافظه رم و پردازنده ای از سری Ryzen 9 با حافظه ی کَش 20 مگابایت دارد. کارت گرافیک قدرتمندی که این لپ تاپ از آن استفاده می نماید ساخته کمپانی اَبَربُزرگ nVIDIA با نام GeForce RTX 3080 با 16 گیگابایت حافظه رم است. شما کاربران می توانید این لپ تاپ قدرتمند شرکت ایسوس را بدون کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته با قیمت 66,000,000 تومان خریداری نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (7 فروردین 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (7 فروردین 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید