شهرداری برای احداث صندلی سی ان جی همکاری نمی کند، آمادگی بخش خصوصی برای ساخت 500 صندلی در تهران

به گزارش وبلاگ بانیما، سرپرست مدیریت طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: شهرداری مکلف شده که زمین بدهد و بخش خصوصی برای ساخت 500 صندلی سوخت در تهران اعلام آمادگی نموده اما متاسفانه شهرداری تهران با ما همکاری نمی کند.

شهرداری برای احداث صندلی سی ان جی همکاری نمی کند، آمادگی بخش خصوصی برای ساخت 500 صندلی در تهران

به گزارش گروه مالی وبلاگ بانیما حسن قلی پور، سرپرست مدیریت طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به کمبود صندلی های CNG در تهران گفت: در مصوبه شورای اقتصاد برای دوگانه سوز کردن خودروها، دو بند آخر در ماده 10 و 11 وجود دارد که شهرداری و وزارت راه و شهرسازی این دو تا بند را انجام نمی ­دهد. آنجا شهرداری و وزارت راه را مکلف کردند که انتهاه­ های بار، انتهاه های مسافربری و به اضافه شهرداری ها زمین بدهند که ما بتوانیم صندلی CNG احداث کنیم.

وی در ادامه گفت: برای مثال ما در بلوار باقر آباد به بالا فقط یک صندلی داریم به نام صندلی حکیم. این مردمی که می ­خواهند از این سوخت ارزان استفاده نمایند که آلودگی اش هم کمتر است، باید تا آنجا بروند و برگردند که در این صورت نصف سوخت فقط در همین راستا مصرف می ­شود.

سرپرست مدیریت طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: طبق مصوبه شورای اقتصاد این دستگاه ­ها مکلف شدند که زمین بدهند و بخش خصوصی برای ساخت 500 صندلی سوخت در تهران اعلام آمادگی نموده است. اما متاسفانه شهرداری تهران با ما همکاری نمی کند.

وی در انتها گفت: برای احداث صندلی های CNG ما رفتیم شناسایی کردیم که زمین کجا هست و با شهرداری هم چند بار صحبت کردیم. با مسکن و شهرسازی هم هماهنگ کردیم؛ منتها به هر کسی که می گوییم زمین بدهد، همکاری نمی کند. این نهاد ها کارشان تجارت با زمین شده است؛ یعنی خود را موظف به خدمت رسانی به مردم در این حوزه نمی دانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شهرداری برای احداث صندلی سی ان جی همکاری نمی کند، آمادگی بخش خصوصی برای ساخت 500 صندلی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری برای احداث صندلی سی ان جی همکاری نمی کند، آمادگی بخش خصوصی برای ساخت 500 صندلی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید