شکست شعبانی مقابل محمدحسین محمدیان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ بانیما، در مهمترین مبارزه وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور، محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم مقابل علی شعبانی به فزونی رسید.

شکست شعبانی مقابل محمدحسین محمدیان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ بانیما، در ادامه رقابت های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، در مهمترین مبارزه های برگزار شده، علی شعبانی دارنده مدال طلای آسیا و برنز امیدهای دنیا و محمدحسین محمدیان دارنده مدال های برنز دنیا و طلای آسیا و نماینده ایران در المپیک توکیو به عنوان دو مدعی دوبنده تیم ملی در وزن 97 کیلوگرم، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم رفتند. شعبانی در حالی که در سرانجام تایم نخست 4 بر یک از محمدیان پیش افتاد اما در 3 دقیقه دوم 2 مرتبه اسیر زیرگیری محمدیان شد و در خاک او نشست تا این مبارزه حساس در نهایت 5 بر 4 به سود محمدیان به سرانجام برسد. محمدیان با این برد راهی یک چهارم نهایی شد.

در وزن 65 کیلوگرم، مرتضی قیاسی مقابل ایمان صادقی به رجحان 6 بر 2 رسید و به یک چهارم نهایی رسید.

در وزن 74کیلوگرم حامد رشیدی 9 بر 6 مقابل عرفان الهی صاحب رجحان شد اما در ادامه 5 بر 2 به محمد صادق فیروزپور باخت.

یونس امامی نیز در همین وزن 7 بر صفر محمدرضا سرگو را برد و به یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با شکست 5 بر 2 جمال عبادی راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 86 کیلوگرم، عزت الله اکبری در یک هشتم نهایی مقابل هادی وفایی پور با حساب 8 بر 5 به رجحان رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

وفایی پور در تایم نخست 3 بر یک از اکبری پیش افتاد و در حالی که پس از اجرای فن در حال نگاه کردن به مربیان خود برای درخواست چلنج بود، اکبری به یکباره با زیرگیری از او و اجرای فن، 4 امتیاز گرفت که این موضوع با اعتراض شدید مربیان وفایی پور همراه شد. داور نیز خاطرنشان کرد سوت قطع مبارزه را نزده و کشتی گیر باید به مبارزه ادامه می داد.

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شکست شعبانی مقابل محمدحسین محمدیان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست شعبانی مقابل محمدحسین محمدیان در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید