عراق، واکنش حشد شعبی به شایعات درباره حملات راکتی به منطقه الخضراء بغداد، احتمال دخالت سیا در این حملات

به گزارش وبلاگ بانیما، یکی از فرماندهان حشد شعبی خبرسازی و ادعاهای بعضی رسانه ها مبنی بر حمله حشد شعبی به منطقه الخضراء بغداد را بی اساس توصیف کرد.

عراق، واکنش حشد شعبی به شایعات درباره حملات راکتی به منطقه الخضراء بغداد، احتمال دخالت سیا در این حملات

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بانیما، جواد الطلیباوی از فرماندهان حشد شعبی به خبرگزاری عراق گفت این مطلب که حشد شعبی، منطقه الخضراء را هدف قرار داده، بی پایه و اساس است.

وی اضافه کرد حشد شعبی با دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح مخالفت نمی کند و ماموریتش حمایت از نیروهای امنیتی است.

الطلیباوی اضافه کرد حشد هیچ عملیات نظامی علیه سفارت آمریکا یا حضور دیگر نظامیان بیگانه انجام نداده است.

وی اضافه کرد پخش شایعات با هدف کشاندن این موسسه ملی(حشد شعبی) به سمت مخالفت با دستورات نخست وزیر است که حشد به دنبال آن نیست.

الطلیباوی گفت حمله موشکی به منطقه الخضراء ممکن است یک رفتار انفعالی و فردی یا کوشش بعضی برای مخدوش کردن وجهه حشد شعبی و برهم زدن معادلات باشد.

الخزعلی : هدف قرار دریافت سفارت آمریکا کار خود سازمان اطلاعات آمریکاست

قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق احتمال داد که حمله راکتی شب گذشته به منطقه الخضراء کار خود سازمان اطلاعات آمریکا(سیا) باشد.

الخزعلی تاکید نمود مقاومت عراق هیچ تصمیمی برای هدف قرار دادن هیچ سفارت یا دفتر نمایندگی خارجی ندارد. وی اضافه کرد عملیات انتقام جویی از ابومهدی المهندس هنوز شروع نشده است. وی بار دیگر هشدار داد پاسخ ویرانگر و کوبنده ای به این ترور داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عراق، واکنش حشد شعبی به شایعات درباره حملات راکتی به منطقه الخضراء بغداد، احتمال دخالت سیا در این حملات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، واکنش حشد شعبی به شایعات درباره حملات راکتی به منطقه الخضراء بغداد، احتمال دخالت سیا در این حملات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید