فردوس با شکست فصل را تمام کرد

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران/قم تیم فوتسال فردوس قم لیگ برتر فوتسال را با شکست سه بر صفر مقابل تیم فرش آرا به انتها رساند.

فردوس با شکست فصل را تمام کرد

تیم فوتسال فردوس قم در چارچوب هفته بیست و ششم فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز، آدینه 20 اسفندماه، در سالن شهید بهشتی مشهد میهمان تیم فرش آرا شد.

نماینده قم که با پیروزی در هفته بیست و سوم مقابل حفاری اهواز خیالش از بابت بقا در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی فوتسال ایران آسوده شده بود در آخرین ملاقات از این فصل، بدون استرس از سقوط به مصاف نماینده رده هشتمی مشهد رفت.

شاگردان زرخانلی که فصل ناکامی را پشت سر گذاشته بودند آخرین بازی فصل جاری بازی های لیگ برتر فوتسال ایران را نیز با شکست سه بر صفر به خاتمه رساندند تا با 6 برد، 7 مساوی و 13 باخت و کسب 25 امتیاز و قرارگیری در جایگاه دهم لیگ را به خاتمه برسانند.

تیم فوتسال فردوس قم تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است و استان قم به عنوان یکی از خاستگاه های فوتسال ایران استعدادها و ستارگان فراوانی را به جامعه فوتسال معرفی نموده است به همین دلیل انتظار مردم قم از نماینده شهر شان کوشش برای ماندن در لیگ برتر و جنگیدن برای فرار از سقوط نیست؛ بلکه انتظار دارند جایگاهی در شان نام فوتسال قم کسب نمایند.

باید دید مسئولین مربوطه برای بهبود شرایط این تیم در فصل آینده چه تدابیری می اندیشند تا تنها نماینده قم در فصل تازه لیگ برتر بتواند بدون ترس از سقوط، جایگاهی مناسب کسب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فردوس با شکست فصل را تمام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردوس با شکست فصل را تمام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید