فناورانه نور اتاق خوابتان را تنظیم کنید

به گزارش وبلاگ بانیما، با پرده برقی هوشمند IKEA FYRTUR میزان نور وارد شده به اتاق خواب خود را تنظیم کنید.

فناورانه نور اتاق خوابتان را تنظیم کنید

این فناوری جالب توجه با تلفن همراه کاربران هماهنگ بوده و با نصب یک اپلیکیشن می توان تنظیمات جمع و بسته شدن آن را در کمترین زمان ممکن و حتی از راه دور انجام داد.

شما می توانید به سهولت اپلیکیشن IKEA را در تلفن همراه با سیستم عامل های (Ios و Andriod) نصب کرده و با اتصال به وای فای خانه پرده خانه خود را بالا و پایین کشیده و حتی در شرایط سایه قرار دهید.

این فناوری با تنظیم یک زمان مشخص در تلفن همراه نیز فعال بوده و در زمان مشخص شده پرده باز و بسته می شود. شما می توانید در هنگام صبح بدون تنظیم یک ساعت بیدارباش و تنها با باز شدن اتوماتیک این پرده از خواب بیدار شده و روزتان را با ورود تشعشع خورشید به اتاق خوابتان آغاز کنید.

این پرده هوشمند همچنین با فناوریهای الکسا و دستیار گوگل هماهنگ بوده و با دستور صوتی نیز فعال می شود. با بهره گیری از این فناوری شما می توانید در حالی که روی کاناپه دراز کشیده اید با دستور صوتی بگویید: الکسا پرده را باز و بسته کرده و یا در شرایط سایه قرار بده. این پرده هوشمند با کمک یک باتری قابل شارژ فعال شده و دیگر نیازی به سیم کشی ندارد. این پرده برقی در اندازه های مختلفی طراحی و ساخته شده است.

در صورت تمایل به خرید این پرده برقی هوشمند می توانید به وب سایت های عمومی مراجعه کرده و این فناوری جالب توجه را با قیمتی برابر 129 دلار آمریکا خریداری کنید.

منبع: ایران آنلاین

به "فناورانه نور اتاق خوابتان را تنظیم کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناورانه نور اتاق خوابتان را تنظیم کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید