لزوم تصمیم گیری واحد درباره شیوه آموزش در سال تحصیلی نو

به گزارش وبلاگ بانیما، خبرنگاران/خوزستان معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در مورد شیوه آموزش مدارس، تصمیم گیری در حوزه ملی است اما انتظار داریم که با توجه به زمان کم به جای مانده تا شروع سال تحصیلی، به وسیله وزارتخانه پیگیری گردد که اختیاری یا غیر اختیاری بودن حضور در مدارس معین گردد، زیرا معین نکردن این مساله باعث وارد شدن لطمه به سیستم آموزشی می گردد.

لزوم تصمیم گیری واحد درباره شیوه آموزش در سال تحصیلی نو

رضا نجاتی امروز (14 شهریور) در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: پروژه مهر بسیار مهم است اما برای سال جاری و سال های بعد باید نماینده بهداشت بر کار پاکسازی و آماده سازی مدارس نظارت داشته باشد و مورد تاکید است که حتما باید مسئولان بهداشت شهرستان ها بر ایجاد فضای بهداشتی مانند آب آشامیدنی، ضدعفونی کردن و... نظارت نمایند.

به گزارش وبلاگ بانیما، وی در مورد نحوه آموزش در سال تحصیلی تازه، گفت: در مورد شیوه آموزش، تصمیم گیری در حوزه ملی است اما انتظار داریم که با توجه به زمان کم به جای مانده تا آغاز سال تحصیلی، به وسیله وزارتخانه پیگیری گردد که اختیاری یا غیر اختیاری بودن حضور در مدارس تعیین گردد؛ زیرا تعیین نکردن این مساله باعث وارد شدن لطمه به سیستم آموزشی می گردد.

وی اضافه کرد: ممکن است بعضی از والدین دانش آموزان خود را به مدرسه بفرستند و بعضی نفرستند که این باعث ایجاد بی نظمی می گردد. به هر حال باید تصمیم واحد گرفته گردد؛ اگر قرار باشد همه حضور داشته باشند و یا حضور نداشته باشند باید اعلام گردد البته این تصمیم ملی است اما ما پیشنهاد می دهیم. اینکه بگوییم حضور در مدارس دل بخواهی است واقعا ضربه وارد می نماید.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اعلام کرد: اطمینان بخشی به خانواده ها و دانش آموزان، از الان آغاز گردد چون زمان زیادی نداریم. در جلسه گذشته در مورد مسئولیت اجتماعی دستگاه های اجرایی صحبت شد. باید سهم آموزش و پرورش از این مسئولیت ها تعیین گردد.

وی در خاتمه با اشاره به لزوم همکاری فرمانداران و شهرداران در پروژه مهر، اضافه کرد: در مورد پروژه مهر شهرداران، فرمانداران، دهیاران و مردم یاری نمایند زیرا این یک کار عمومی است. جلسات شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها برگزار شوند و با فرض بر اینکه کلاس ها دایر شوند، سیستم های خنک نماینده، آب آشامیدنی و... آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم تصمیم گیری واحد درباره شیوه آموزش در سال تحصیلی نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تصمیم گیری واحد درباره شیوه آموزش در سال تحصیلی نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید