مشخصات فنی گوشی ال جی Velvet پیش از معرفی رسمی لو رفت

به گزارش وبلاگ بانیما، مدتی پیش شرکت ال جی خاطرنشان کرد که میخواهد تا گوشی هوشمند جدید خود را با طراحی کاملاً متفاوت در آینده نزدیک به بازار عرضه کند. پس از مدتی این شرکت کره ای با انتشار ویدئو کوتاهی خاطرنشان کرد که این گوشی را در تاریخ 18 اردیبهشت معرفی خواهد نمود. حال به تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی جذاب لو رفته است که به مشخصات فنی میان رده آن اشاره دارد.

مشخصات فنی گوشی ال جی Velvet پیش از معرفی رسمی لو رفت

این محصول اولین گوشی هوشمند شرکت ال جی با طراحی قطره ای است و در زبان طراحی آن از المان های طبیعی الهام گرفته شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده ال جی برای قدرت پردازشی این محصول از تراشه اسنپ دراگون 765 به همراه حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی داخلی 128 گیگابایتی استفاده نموده است؛ همچنین یک شکاف گسترش حافظه برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

در قسمت پشتی گوشی Velvet شاهد ماژول دوربین سه گانه با طراحی متفاوت هستیم. ال جی برای دوربین اصلی این گوشی از سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GM2 با لرزش گیر اپتیکال استفاده نموده است، همچنین دو سنسور دیگر شامل 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق سنج می گردد. ال جی برای قرار دادن دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این دستگاه از بریدگی قطره ای ناچ استفاده نموده است.

گوشی ال جی Velvet تأییدیه های IP68 و MIL-STD را دریافت نموده است، به همین دلیل این گوشی در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و در مقابل ضربات ناگهانی مقاوم است. ابعاد این گوشی 167.1x74x7.85 میلی متر و وزن آن 180 گرم است. ال جی در این گوشی از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع سی می و بی سیم استفاده نموده است.

گوشی ال جی Velvet در رنگ های سفید، سبز، خاکستر و سُرخ در تاریخ 18 اردیبهشت با قیمت پایه 699 دلار در آمریکا و 700 یورو در کشور های اروپایی عرضه خواهد شد. البته قیمت 700 دلاری برای این میان رده چندان جالب به نظر نمی رسد، زیرا این با این مبلغ می توانید بهترین پرچمداران چینی را با امکانات بسیار بهتر از ال جی Velvet تهیه کنید.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک

به "مشخصات فنی گوشی ال جی Velvet پیش از معرفی رسمی لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی گوشی ال جی Velvet پیش از معرفی رسمی لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید