وزارتخانه های اقتصاد و ارتباطات در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور همکاری می نمایند

به گزارش وبلاگ بانیما، تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت وزارت اقتصاد و ارتباطات برای ایجاد زیرساخت پنجره واحد و تسهیل شرایط صدور مجوزها جهت ارائه خدمات الکترونیکی به کسب وکارها، در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور همکاری خواهند کرد.

وزارتخانه های اقتصاد و ارتباطات در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور همکاری می نمایند

عیسی زارع پور در پست اینستاگرامی خود نوشت، در اجرای تبصره 4 قانون اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی مقرر شده تا وزارت امور مالی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به ایجاد زیرساخت پنجره واحد و تسهیل شرایط صدور مجوزها برای ارایه خدمات الکترونیکی به کسب وکارها در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور اقدام نمایند.

وی اضافه کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تامین زیرساخت های مورد احتیاج از جمله سامانه، پهنای باند مورد احتیاج، مرکز داده و سایر احتیاجمندی ها بستر اجرای مصوبات هیئت مقررات زدایی را فراهم نموده است.

زارع پور تاکید نمود: در فاز اول، کلیه استعلام های الکترونیکی ارایه شده به وسیله دستگاه های اجرایی در مرکز ملی تبادل اطلاعات برای درگاه ملی مجوزهای کشور قابل ارایه و بهره برداری شده است. در فاز بعدی نیز حسب درخواست هیئت مقررات زدایی، آماده ایجاد سرویس های مورد احتیاج این هیئت برای تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای کسب وکار با همکاری سایر دستگاه های اجرایی هستیم.

وی اضافه کرد: صحن علنی مجلس، این هفته شاهد گزارش وزیر اقتصاد در اجرای قانون مربوط به تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار بود. در این جلسه وزیر اقتصاد از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد زیرساخت ها و الکترونیکی نمودن تبادلات بین دستگاه ها در پنجره واحد تشکر کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزارتخانه های اقتصاد و ارتباطات در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور همکاری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارتخانه های اقتصاد و ارتباطات در درگاه ملی صدور مجوزهای کشور همکاری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید