پارس جنوبی بوشهر مقابل منطقه آزاد چابهار به پیروزی رسید

به گزارش وبلاگ بانیما، از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساحلی، شنبه شب یک مسابقه در استادیوم دهکده گردشگری بوشهر برگزار گردید و تیم پارس جنوبی بوشهر با نتیجه پرگل هفت بر دو مقابل مهمان خود تیم منطقه آزاد چابهار به پیروزی دست یافت.

پارس جنوبی بوشهر مقابل منطقه آزاد چابهار به پیروزی رسید

گل های پارس جنوبی بوشهر را در این مسابقه محمد احمدزاده، علی میرشکاری، محمد مرادی، محمد معصومی زاده(2 گل) و مسلم مسیگر (2 گل) به ثمر رساند و برای تیم منطقه آزاد چابهار نیز میلاد غلامی و رسول شکاری گلزنی کردند.

تیم پارس جنوبی بوشهر که پیش از نیز در صدر جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار داشت، با این پیروزی به 50 امتیاز در لیگ رسید و صدرنشینی خود را استحکام بیشتری بخشید.

تیم منطقه آزاد چابهار نیز با این شکست با کسب 12 امتیاز در رده یازدهم جدول این دوره از مسابقات باقی ماند.

در مسابقات هفته آینده لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم پارس جنوبی بوشهر با شهرداری بندرعباس و منطقه آزاد چابهار با مصاف شاهین خزر رودسر به رقابت خواهند پرداخت.

امیدوار به بقا هستیم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار در سرانجام این مسابقه گفت: هنوز هم به بقا در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور امیدوار هستیم و با توجه به اینکه روی کاغذ شانس داریم، برای ماندن در لیگ کوشش می کنیم.

عبدالناصر حوت توضیح داد: در صورتی که بتوانیم در دو بازی باقی مانده لیگ به پیروزی دست یافته و نماینده ساری نیز مسابقات خود را به حریفان واگذار کند، می توانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

وی اعلام نمود: سال جاری اولین حضور ما در لیگ برتر فوتبال ساحلی بود و به خاطر بی تجربگی نتوانستیم نتایج مورد نظر را کسب کنیم و در جدول صندلی مناسبی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه تیمی مثل پارس جنوبی با هشت بازیکن ملی پوش دارای توان و قدرت بسیار بالایی است، ادامه داد: بازیکنان ما امروز خوب ظاهر شدند ولی مقابل تیم پرقدرت پارس جنوبی محکوم به شکست بودیم.

وی بازیکنان و طرفداران پارس جنوبی را به عنوان دارایی های بسیار خوب این تیم معرفی کرد و افزود: وضعیت داوری این مسابقه مطلوب نبود و از این وضعیت رضایت نداریم.

آماده قهرمانی می شویم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی نیز در سرانجام این مسابقه گفت: برای قهرمانی می جنگیم و امیدواریم با کسب نتیجه مورد نظر در دو مسابقه باقی مانده بتوانیم به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابیم.

مسلم مسیگر با اشاره به اینکه هفته آینده در مقابل شهرداری بندرعباس برای پیروزی مسابقه می دهیم، افزود: با کسب این پیروزی، در هفته سرانجامی در بوشهر می توانیم جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در هفته های سرانجامی استرس و فشار بیشتر می گردد، ادامه داد: این فشار و استرس که در پی کوشش برای قهرمانی ایجاد گردیده است، باعث گردیده تا بازیکنان آرامش و تمرکز مورد نظر را نداشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بیان نمود: امشب در نیمه اول بازی گره خورد و از رقیب عقب افتادیم ولی در ادامه بازی توانستیم از موقعیت های خود استفاده نموده و به یک برد شیرین و پرگل دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه از داوری این مسابقه راضی نبودیم، افزود: داور در این دیدار خوب ظاهر نشد و در حالی که خطای مصطفی کیانی در حد و اندازه های اخراج نبود، داور بازیکن تیم ما را با تصمیم اشتباه اخراج کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پارس جنوبی بوشهر مقابل منطقه آزاد چابهار به پیروزی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارس جنوبی بوشهر مقابل منطقه آزاد چابهار به پیروزی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید