خاتمه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین؛ توافق برای ادامه گفتگوهای فنی در نشست های کارشناسی

به گزارش وبلاگ بانیما، نشست کمیسیون مشترک برجام در وین دقایقی قبل در حالی انتها یافت که طرف های حاضر در نشست بر سر ادامه گفتگوهای فنی در نشست های کارشناسی توافق کردند.

خاتمه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین؛ توافق برای ادامه گفتگوهای فنی در نشست های کارشناسی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بانیما، نشست کمیسیون مشترک برجام که از ساعتی پیش در گرندهتل وین شروع شده بود، دقایقی پیش سرانجام یافته و قرار شد گفت وگوهای فنی در نشست های کارشناسی ادامه یابد.

بر این اساس، نشست های دو گروه کارشناسی که از هفته گذشته به طور موازی جهت رایزنی های فنی در دو حوزه برطرف تحریم و مسائل هسته ای شروع به کار نموده اند، ادامه خواهند یافت.

نتایج نشست های این دو گروه کارشناسی در حوزه جنبه های فنی مربوط به برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای، به کمیسیون مشترک اعلام می گردد.

در ابتدای نشست امروز کمیسیون مشترک، عراقچی رئیس هیأت ایرانی، ضمن محکوم کردن خرابکاری اخیر در تأسیسات نطنز و گلایه شدید از واکنش ضعیف کشورهای اروپایی به این حادثه، تأکید کرد که اعضای برجام باید یکصدا و بدون ملاحظات سیاسی، این اقدام را که مصداق تروریسم هسته ای و تخطی فاحش از قوانین بین المللی است، محکوم و تقبیح کنند.

دکتر عراقچی تأکید کرد که هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی به دنبال مذاکرات فرسایشی و اتلاف وقت نیست و تأکید دارد که گفت وگوها در چارچوبی معین و در زمانی قابل قبول انجام گیرد.

رئیس هیأت ایران در مورد شروع غنی سازی 60 درصدی در کشورمان توضیح داد که این اقدام در چارچوب حقوق ایران ذیل بند 26 و 36 برجام و با هدف برطرف بعضی نیازهای کشور در حوزه پزشکی انجام گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خاتمه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین؛ توافق برای ادامه گفتگوهای فنی در نشست های کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه نشست کمیسیون مشترک برجام در وین؛ توافق برای ادامه گفتگوهای فنی در نشست های کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید