پرسپولیس - الاهلی؛ راند اول ملاقات حیثیتی، حواست به دروازه ات باشه!

به گزارش وبلاگ بانیما، تیم های فوتبال پرسپولیس و الاهلی امشب (سه شنبه) در یک ملاقات کاملاً حیثیتی برای قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر آسیا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

پرسپولیس - الاهلی؛ راند اول ملاقات حیثیتی، حواست به دروازه ات باشه!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های چند سال اخیر خود ساعت 20:30 امشب به وقت تهران در استادیوم سلطان قابوس مسقط با قضاوت داوران اردنی به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت، ملاقاتی که به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد و نماینده کشورمان در بازی رفت میزبان حریف عربستانی خود است و از این رو خیلی باید مراقب باشد تا در این مسابقه دروازه اش باز نگردد.

آغاز خوب پرسپولیس در لیگ

شاگردان برانکو ایوانکوویچ فصل را خیلی خوب آغاز کردند و با کسب 10 امتیاز از چهار بازی به عنوان صدرنشین لیگ به استقبال الاهلی می فرایند. شرایط روحی و بدنی سرخپوشان آن قدر ایده آل است که برانکو شرایط تیمش را عالی توصیف کند و شاید تنها دغدغه مرد کروات غیبت سید جلال حسینی باشد. اگرچه با بودن شجاع خلیل زاده و محمد انصاری در بخش میانی خط دفاعی پرسپولیس خیلی نباید نگران غیبت کاپیتان بود.

حواشی موقتا جمع شد

در ملاقات آخر پرسپولیس در هفدهمین دوره لیگ برتر مقابل سیاه جامگان حواشی روی سکوهای استادیوم آزادی رخ داد و اتفاقاتی رقم خورد که ماحصل آن گریه های طارمی در رختکن و اعتراضات بازیکنان به این مسائل بود. در نهایت کاپیتان های پرسپولیس خیلی زود این حواشی را حداقل به صورت موقت جمع و تیم شان را قبل از سفر به عمان به آرامش دعوت کردند. در کنار این ماجرا بازیکنان پرسپولیس سعی کردند رابطه بین طارمی و منشا را بهبود ببخشند و عکس هایی از این دو بازیکن در کنار هم منتشر شد تا حداقل در ظاهر مهاجمان پرسپولیس با هم دوست به نظر بیایند.

بالا بردن توان بدنی برای بازی در هوای شرجی

بدون شک هوای گرم و شرجی مسقط یکی از مهم ترین دغدغه های برانکو و شاگردانش است و از این رو مرد کروات تیمش را سه روز قبل از بازی به عمان برد و سرخپوشان قبل از مسابقه دو جلسه تمرین در مسقط داشتند. البته این تنها راهکاری نبود که برانکو در این زمینه به کار گرفت، چرا که او سعی کرد در دو ماه اخیر توان بدنی شاگردانش را به قدری بالا ببرد که آمادگی بازی در هر شرایط آب وهوایی را داشته باشند.

تمجید مربیان دو تیم از حریفان خود

برانکو ایوانکوویچ با تمجید از تیم الاهلی، بازیکنان خارجی این تیم را بسیار خطرناک توصیف نموده است. او در کنار این مسئله از شاگردان خود هم کلی تعریف و تمجید نموده تا به آنها بقبولاند که از حریف عربستانی حتی با داشتن بازیکنان خارجی گران قیمت، چیزی کم ندارند. برانکو همچنین رونالدو مهاجم تازه وارد الاهلی را خطرناک ترین بازیکن این تیم دانسته، بازیکنی که در پارتیزان بلگراد آمار خیره کننده ای در گلزنی داشته است. در سوی مقابل روبرف، سرمربی الاهلی هم خیلی خوب می داند حریف تیمش چقدر آماده است و از این رو پرسپولیس را حریف بسیار قدرتمندی برای تیمش دانسته است. او تأکید نموده انتظار یک بازی سطح بالا را از سوی دو تیم دارد.

پرسپولیس در مسقط تنها نیست

شاگردان برانکو در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا دو بار در استادیوم سلطان قابوس به مصاف الهلال رفتند و در هر دو بازی استادیوم در تسخیر تماشاگران حریف بود، اما الان شرایط فرق دارد و با حضور تعدادی زیادی از فوتبالدوستان ایرانی در مسقط برانکو و تیمش در استادیوم سلطان قابوس خیلی هم غریبه نخواهند بود. ضمن اینکه الاهلی نسبت به الهلال هواداران کمتری دارد، اما با این حال تماشاگران عرب زبان زیادی امشب در استادیوم محل مسابقه تیم میهمان را حمایت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

به "پرسپولیس - الاهلی؛ راند اول ملاقات حیثیتی، حواست به دروازه ات باشه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - الاهلی؛ راند اول ملاقات حیثیتی، حواست به دروازه ات باشه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید