چگونه خودآزاری کنیم!

به گزارش وبلاگ بانیما، شب گذشته برف در جاده چالوس به شدت می بارید و همانطور که انتظار می رفت ترافیک در این مسیر به قدری بالا گرفت که برای ساعاتی جاده مسدود شد.

چگونه خودآزاری کنیم!

به گزارش خبرنگار وبلاگ بانیما، این موضوع از قبل توسط رسانه ها اطلاع رسانی شده بود که جاده چالوس برف خواهد داشت و ضروری است خودروهای عبوری از این مسیر حتماً وسایل ایمنی به خصوص زنجیرچرخ با خود به همراه داشته باشند.

راننده خودرویی که قصد دارد از یک مسیر کوهستانی عبور کند مسلماً پیش از حرکت نیم نگاهی به وضعیت جوی مسیر هم خواهد داشت پس می توان گفت تقریباً کمتر کسی بدون اطلاع از برف گیر بودن مسیر، وارد جاده کرج-چالوس شده و همه هم می دانند که در برف باید زنجیرچرخ به همراه داشت.

اما شب گذشته باز هم شاهد حضور خودروهای بدون زنجیرچرخ بودیم؛ طبق اعلام راهداری البرز اگرچه شدت بارش در این مسیر وجود داشت اما نبستن زنجیرچرخ توسط برخی رانندگان باعث کندی حرکت کل خودروها و برخی مواقع توقف طولانی در مسیر شده بود.

از طرف دیگر هلال احمر البرز هم اعلام نموده شامگاه گذشته 17 نفر به دلیل گرفتاری در تونل به اکسیژن احتیاج پیدا نموده اند؛ 71 خودرو نیز توسط این امدادگران از میان برف رهاسازی شده اند.

حال مسیر باز شده و تردد جریان دارد اما مسأله اینجاست که فصل سرد و در زمان بارش برف در البرز همیشه جملاتی چون زنجیرچرخ به همراه داشته باشید، از سفر غیرضروری بپرهیزید، مسیرهای جایگزین را انتخاب کنید تکرار می گردد اما در نهایت همه اینها به جمله جاده چالوس مسدود شد ختم می گردد؛ چون برخی زنجیرچرخ نبسته اند، برخی در این موقعیت سفر غیرضروری در پیش گرفته اند و ...

بنابراین اگر قصد داریم خودمان را آزار دهیم و دیگران را هم از این آزار بی نصیب نگذاریم، حرکت به سمت جاده چالوس در یک روز یا شب برفی آن هم بدون زنجیرچرخ بهترین انتخاب است چون هم خودمان را گرفتار می نماید و هم آنهایی که زنجیرچرخ بسته اند...

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چگونه خودآزاری کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه خودآزاری کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید