کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر

به گزارش وبلاگ بانیما، برای دستیاری شفر رقابتی پنهان به راه افتاده. جباری و مجیدی از ابتدای فصل بارها با شفر جلسه گذاشته اند تا شاید به نیمکت استقلال برسند. کدام یک در نهایت دستیار شفر خواهند شد؟

کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر

رقابت پنهانی جباری و مجیدی در استقلال

به گزارش وبلاگ بانیما ، معادله پیچیده دستیاری شفر همچنان پیچیده باقی مانده و به رغم آنکه 4 روز قبل نصرالله عبدالهی از ورود یک گزینه خارجی به نیمکت استقلال و همکاری با شفر پرده برداشت اما ظاهرا باید منتظراتفاقات دیگری بر روی نیمکت استقلال بود. پیش تر صحبت از حضورجباری روی نیمکت استقلال پس از نشست خصوصی با شفر بود که مدیران استقلال با آن مخالفت کردند اما همان اتفاقات درباره مجیدی اتفاق افتاده و شماره 7 سابق باشگاه استقلال نیز کوشش می نماید به کادرفنی این باشگاه اضافه شود. آیا این بار مدیران استقلال رای به بازگشت مجیدی می دهند یا او هم به سرنوشت جباری دچار می شود؟

بیش از 2 ماه است که گزینه های متعددی برای ورود به کادرفنی استقلال مطرح می شود ونام های گوناگونی در این راستا به گوش می خورد. از برخی اعضای کمیته فنی که گفته می شود مد نظر باشگاه هم هستند تا نام هایی همچون مجتبی جباری و فرهاد مجیدی. موضوع حضور این دوبازیکن سابق اما همواره درحد نشست های پنهانی با سرمربی استقلال بوده و تعیین نیست که چرا سرمربی استقلال درباره پیوستن این نام ها به کادرفنی استقلال هیچ گاه شفاف عمل نکرده است. شفر گاهی دررسانه ها به تمجید از جباری می پردازد آن هم بدون اینکه باشگاه درجریان مذاکراتش با این چهره باشد وگاهی هم درباره چهره ای همچون فرهاد مجیدی اظهارمی نماید که هرگزاو را نمی شناسد. هرچند که شفر بعد از مدتی این حرف را پس گرفت تا به نوعی از سرشاخ شدن با این بازیکن خودداری کند و بعد ها حتی سعی درتلطیف فضای خود واین بازیکن هم داشت اما پیرمرد همواره درباره اضافه شدن گزینه جدید به کادرفنی اش مخفی کاری را پیش گرفت است. اخیرا نیز پرده از ملاقات او با فرهاد مجیدی برداشته شده و حتی برخی رسانه ها از ملاقات شماره 7 سابق آبی ها با ساشا پسرسرمربی استقلال پرده برداشته اند. -

حضوراحتمالی مجیدی دراستقلال درشرایطی که ممکن است تمام معادلات فنی وغیرفنی این تیم را تحت الشعاع خود قراردهد که مدیریت باشگاه استقلال درباره ماجرای مجتبی جباری خیلی زود با کمیته فنی به اجماع رسید که پیوستن این بازیکن قدیمی به استقلال منتفی شود و راه شماره 8 سابق آبی ها به سمت نیمکت مسدود شود. البته فتحی خود هیچ گاه صراحتا از بی میلی اش به بازگشت جباری درقامت مربی به استقلال سخنی به میان نیاورد اما او کمیته فنی را حلقه واصل بیان تمایلاتش قرارداد و به وسیله پیشکسوت های باشگاه استقلال با حضور جباری مخالفت کرد.

فرهادمجیدی اما ممکن است درنهایت از سوی امیرحسین فتحی و کمیته فنی باشگاه استقلال حکم تایید بگیرد و به عنوان مربی درکنار وینفرد شفر کار کند اما این احتمال را هم نباید دور از ذهن دانست که نحوه مذاکرات مجیدی با شفرو واسطه قراردادن ساشا که درمیان پیشکسوت های باشگاه استقلال صندلی مناسبی ندارد، شاید منجر به مخالفت هایی از سوی برخی اعضای کمیته و حتی خود فتحی شود هرچند که وضعیت مجیدی برای ورود به این حوزه بهتر از جباری است و احتمالا او درنهایت می تواند به عنوان دستیار درکنار وینفرد شفر کار کند. شاید فرهاد به لحاظ رفتاری قاطیعیتی که در وجود جباری هست را نداشته باشد و شکننده تر به نظر برسد اما شاید ورود به این دایره او را به لحاظ رفتاری پخته تر و آبدیده تر کند. -

یکی از دلایلی که موجب شد فتحی با حضورجباری درکادرفنی استقلال مخالفت کند سابقه این بازیکن در اعتراض به امکانات باشگاه استقلال است. جباری زمانی که برای استقلال بازی می کرد بارها به وضعیت سخت افزاری و مالی باشگاه ایراد گرفت و حتی با مربیان ومدیران وقت نیز چالش هایی داشت. شخصیت تند مزاج جباری درمواجهه با مسائل موجب شد امیرحسین فتحی خیلی زود با حضور او درکادرفنی استقلال مخالفت کند ومانع از شکل گیری چالش های تازه برای مدیریتش درباشگاه استقلال شود اما سابقه فرهاد مجیدی به زمانی که برای استقلال بازی می کرد نشان می دهد او کمتر با مربیان و مدیران باشگاه استقلال وارد چالش های این چنینی می شود و اساسا آن شخصیتی نیست که برای مثال برای دریافت حقوق بازیکنان جلوی مدیریت بایستد یا دراین راستا مصاحبه ای علیه گردانندگان باشگاه انجام دهد. مجیدی درخیالات خود سرمربیگری استقلال را می پروراند که البته هنوز به لحاظ تجربی در قواره چنین مسئولیت بزرگی نیست اما همکاری با شفر شاید منجر به تحولاتی در نحوه رفتار چهره ای شود که درزمان بازیگری میان طرفداران استقلال اهمیت بسیاری داشت.

پرواضح است که برای نشستن کنار شفر، این فرهادمجیدی است که شانس بیشتری دارد وشاید اگر مدیران استقلال درنهایت درباره او به اجماع برسند، شاهد حضور فرهاد درنیم فصل دوم روی نیمکت استقلال باشیم. صندلیی که جباری نیز عمیقا دوست دارد آن را تجربه کند تا حتی فتح بابی برای مربیگری او درتیم های دیگر باشد.

10-1

منبع: ایران ورزشی

به "کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید