اعتبارات تکمیل پروژ ه های آموزشی نیمه تمام خیرین به 2800 میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش وبلاگ بانیما، تهران (پانا) - اعتبارات ردیف تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری در لایحه بودجه 1401، با افزایش 21 درصدی به رقمی بالغ بر 2 هزار و 800 میلیارد تومان رسیده است.

اعتبارات تکمیل پروژ ه های آموزشی نیمه تمام خیرین به 2800 میلیارد تومان افزایش یافت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، اعتبارات ردیف تکمیل پروژه های مشارکتی در لایحه بودجه سال 1401، حدود 21 درصد افزایش یافت.

در لایحه بودجه 1401 که صبح دیروز به وسیله رئیس جمهور تقدیم مجلس شورای اسلامی شد، ردیف اعتبارات دولتی در پروژه های مشارکتی که در واقع صرف تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری می گردد، از 2 هزار و 350 میلیارد تومان در قانون بودجه امسال، به 2 هزار و 800 میلیارد تومان در لایحه بودجه سال آینده رسیده است.

در چندسال اخیر تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار گرفته است و طی سال گذشته تمام پروژه های نیمه تمام مشخص تکلیف، ساماندهی و یا تکمیل شدند.

از سال 1396 که ردیف اعتبارات پروژه های مشارکتی در لایحه بودجه قرار گرفته است، تا به امروز بالغ بر 6 هزار میلیارد تومان به منظور تکمیل پروژ ه های نیمه تمام خیری تخصیص یافته است.

به این ترتیب فرایند افزایشی اعتبارات این بخش طی سال های اخیر استمرار یافته است و پیش بینی می گردد که با تصویب نهایی لایحه بودجه 1401 در مجلس شورای اسلامی فرایند مدرسه سازی و توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی شتاب بیشتری پیدا کند.

لازم به ذکر است، افزایش اعتبارات دولتی همیشه موجب ترغیب خیرین به مشارکت در امر مدرسه سازی شده است، به نحوی که خیرین مدرسه ساز در امسال 3 هزار میلیارد تومان را تعهد کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اعتبارات تکمیل پروژ ه های آموزشی نیمه تمام خیرین به 2800 میلیارد تومان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات تکمیل پروژ ه های آموزشی نیمه تمام خیرین به 2800 میلیارد تومان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید