اعتماد مردم بریتانیا به نظام سیاسی به شدت کاهش یافته است

به گزارش وبلاگ بانیما، نتایج یک تحقیق و آنالیز جدید نشان می دهد که رای دهندگان بریتانیایی خواهان یک رهبر قوی و مقتدر است که مایل به شکستن قوانین و اجرای اصلاحات گسترده سیاسی باشد.

اعتماد مردم بریتانیا به نظام سیاسی به شدت کاهش یافته است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بانیما به نقل از رویترز، نتایج تحقیق صورت گرفته توسط موسسه هانسارد سوسایتی حاکی است که اکثر رای دهندگان بریتانیایی خواهان به قدرت رسیدن یک رهبر مقتدر هستند که مایل به شکستن قوانین مرسوم و اجرای اصلاحات گسترده و ساختاری سیاسی باشد. این در شرایطی است که 3 سال بحران بر سر برگزیت موجب شده است تا اعتماد رای دهندگان بریتانیایی به نظام سیاسی به پایین ترین سطح خود در 15 سال اخیر برسد.

این در شرایطی است که همه پرسی 2016 میلادی نشان داد که مردم بریتانیا بر سر ادامه عضویت این کشور در اتحادیه اروپا به شدت اختلاف نظر دارند. به نظر می رسد مردم بریتانیا درباره سایر مسائل مهم اجتماعی و سیاسی از جمله مهاجرت و سرمایه داری نیز دچار اختلاف نظرهای شدیدی هستند.

در حالی که یک هفته زمان از موعد مقرر برای خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا گذشته است، هنوز هیچ مسئله ای حل و فصل نشده و به درستی آینده برگزیت تعیین نیست.

تحقیق صورت گرفته توسط موسسه هانسارد نشان می دهد که 54 درصد مردم بریتانیا یک رهبر مقتدر و قوی می خواهند که مایل به شکستن قوانین موجود باشد و 72 درصد رای دهندگان نیز اعلام نموده اند که نظام سیاسی بریتانیا نیازمند اصلاحات اساسی و بنیادین است.

این تحقیق نشان داده است که میزان اعتماد عمومی نسبت به نظام سیاسی بریتانیا به پایین ترین سطح خود در 15 سال اخیر رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اعتماد مردم بریتانیا به نظام سیاسی به شدت کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد مردم بریتانیا به نظام سیاسی به شدت کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید