بازار سرمایه، سکویی مناسب برای جهش مالی

به گزارش وبلاگ بانیما، دژپسند گفت: بازار سرمایه سکویی مناسب برای جهش مالی است و بایداز این بازار برای مردمی کردن اقتصاد یاری گرفت.

بازار سرمایه، سکویی مناسب برای جهش مالی

به گزارش به نقل از سازمان بورس و اوراق بهادار، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، بازار سرمایه را با توجه به ظرفیت های فراوان، سکویی مناسب برای جهش اقتصادی توصیف کرد و گفت: با برنامه ریزی و تدبیر لازم می توان این بازار و ابزار های آن را برای مردمی کردن اقتصاد و شکل گیری نگاه عدالت جویانه به کار گرفت.

وی گفت: بازار سرمایه امروز به مرحله ای رسیده که می توان به عنوان بال نخست در تأمین اقتصادی اقتصاد کشور به آن امید بست.

دژپسند ادامه داد: هم اکنون سهم بازار سرمایه در تأمین اقتصادی اقتصاد به یک چهارم افزایش یافته و البته هنوز امکان رشد دارد و با توجه به ظرفیت های بازار سرمایه و تدبیر لازم، می توان این آمار را حداقل تا 50 درصد افزایش داد. به ویژه اینکه این بازار پتانسیل بسیار خوبی در مردمی کردن اقتصاد دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید نمود: در حال حاضر، بازار سرمایه شفاف ترین نهاد اقتصادی است؛ در دوران ریاست محمدی و همکاران وی اقدامات مؤثر و ارزشمندی به ویژه در راستای مردمی کردن اقتصاد انجام شد و در آینده نیز بازار سرمایه هوشمند در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گرفته است.

دژپسند، در پایان این مراسم از رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار خواست به عنوان مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی به رسالت خود در اقتصاد کشور ادامه دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازار سرمایه، سکویی مناسب برای جهش مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار سرمایه، سکویی مناسب برای جهش مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید