تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا 24 خرداد

به گزارش وبلاگ بانیما، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از شروع تحویل خودروهای فروش فوق العاده این خودروسازی از فردا شنبه 24 خرداد ماه اطلاع داد.

تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا 24 خرداد

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از تسنیم، فرشاد مقیمی پس از انتها جلسه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار که با حضور سرپرست وزارت صمت، معاونان این وزارتخانه، مدیران عامل صنایع خودروسازی کشور و نهادهای نظارتی برگزار گردید، اضافه نمود: ما در گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به پیش فروش خودروهایی کردیم که درباره آن هیچ گونه تعهد معوق نداشتیم و فردا که تحویل این خودروها را کلید خواهیم زد، 1400 خودرو را به مشتریان تحویل خواهیم داد.

وی اضافه نمود: از ابتدای سال جاری تا به امروز 97 هزار خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو فراوری شده که در مقایسه با فراوری 81 هزار خودروی مدت مشابه سال گذشته، از رشد 18 درصدی برخوردار بوده و این در حالی است که ما سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا فراوری خود را بعد از تعطیلات نوروز یک هفته دیرتر از سال گذشته شروع کردیم که اگر این تاخیر یک هفته ای نبود فراوری خودرو از ابتدای سال تا به امروز به بیش از 110 هزار دستگاه می رسید.

مقیمی اضافه نمود: با وجود این از ابتدای سال جاری تا به امروز تجاری سازی و تحویل خودرو به مشتریان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 50 درصدی برخوردار بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا 24 خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا 24 خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید