جام جهانی سابر، حضور پاکدامن و رهبری در جدول 64 نفره

به گزارش وبلاگ بانیما، در نخستین روز از جام جهانی اسلحه سابر در مادرید اسپانیا محمد رهبری و علی پاکدامن راهی جدول 64 نفره شدند.

جام جهانی سابر، حضور پاکدامن و رهبری در جدول 64 نفره

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بانیما، در نخستین روز از جام جهانی اسلحه سابر در مادرید اسپانیا نمایندگان ایران به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد فتوحی پس کسب 4 پیروزی و 2 شکست در مرحله پول، به جدول حذفی راه یافت. وی در جدول 128 نفره 15 بر 10 شمشیربازی از آمریکا را شکست داد اما با شکست 15بر 8 برابر حریفی از چین از صعود به جدول 64 نفر اصلی باز ماند.

مجتبی عابدینی در مرحله پول 4 پیروزی و 2 شکست داشت . وی در جدول حذفی با نتیجه 15 بر 14 مقابل حریفی از آمریکا به فزونی رسید اما با شکست 15 بر 14 برابر نماینده روسیه از دور مسابقات کنار رفت.

محمد رهبری با 5 پیروزی و یک شکست در مرحله پول راهی جدول حذفی شد. وی برابر سابریستی از تایلند با نتیجه 15 بر 9 به فزونی رسید. سپس برابر نماینده چین با نتیجه 15 بر 14 به پیروزی رسید و به جدول 64 نفره صعود کرد. علی پاکدامن نیز با 5 پیروزی در مرحله پول مستقیما وارد جدول 64 نفره شد.

مرحله حذفی جام جهانی سابر فردا پیگیری خواهد شد و ایران در ادامه این مسابقات محمد رهبری و علی پاکدامن را در جدول 64 نفره خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام جهانی سابر، حضور پاکدامن و رهبری در جدول 64 نفره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی سابر، حضور پاکدامن و رهبری در جدول 64 نفره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید