جزئیاتی از ادغام سه موسسه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

به گزارش وبلاگ بانیما، موسسه تازه حاصل از ادغام سه موسسه فرهنگی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد دارای ساختاری با پنج معاونت خواهد بود.

جزئیاتی از ادغام سه موسسه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایون امیرزاده مشاور وزیر و مدیر مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای گذشته و پس از انتشار خبر ادغام موسسات فرهنگی هنری تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با ذکر جزئیاتی از این ادغام در معاونت هنری، عنوان نمود که به طرح تجمیع و ساماندهی موسسات سایر معاونت های تخصصی پس از آنالیز کارشناسی در کارگروه مربوطه برای طرح و تصویب نهایی به شورای معاونان ارائه خواهد شد.

در همین زمینه محسن جوادی نیز در گفتگوی اخیر خود با خبرگزاری مهر با تایید این ادغام در سه موسسه تابع این معاونت بیان کرد که به زودی برنامه تدوین شده در این راستا به شورای معاونان وزارتخانه ارائه خواهد شد تا به تصویب برسد.

در این طرح موسساتی چون خانه کتاب و نمایشگاه های فرهنگی ایران منحل و در یک موسسه جدید در پنج بخش اداغام خواهد شد. این موسسه تازه در چارت تازه دارای پنج معاونت با عناوین ادبیات، کتاب، نمایشگاه های کتاب، پشتبانی و اداری خواهد بود.

همچنین معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب مدیر این موسسه تازه به جمع بندی رسیده است و فرد انتخاب شده در شمار هیچ کدام از مدیران فعلی این سه موسسه نخواهد بود.

بر همین اساس پروسه انحلال قانونی این سه موسسه تا انتها امسال در دست اجرا قرار خواهد گرفت و پس از آن موسسه جدید تاسیس و به فعالیت خواهد پرداخت و تا آن موقع تمامی برنامه های جاری این سه موسسه مطابق با طرح و پیشنهادهای مصوب آنها اجرا خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیاتی از ادغام سه موسسه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیاتی از ادغام سه موسسه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید