خبرنگاران 22 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ بانیما، اردبیل - خبرنگاران - معاون هماهنگی امور مالی استاندار اردبیل گفت: همزمان با روز روستا و با حضور معاون وزیر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید 22 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان مورد بهره برداری نهاده شد.

خبرنگاران 22 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ بانیما، ارژنگ عزیزی سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها در روستای سوها نمین بیان نمود: این طرح ها با بیش از188 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

وی اضافه نمود: طرح اورامان چوب در روستای سوها شهرستان نمین از جمله طرح های اشتغال روستایی است که در آستانه روز روستا با 6 نفر اشتغالزایی افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار اردبیل همچنین در جریان بازدید از آموزشگاه ورزشی روستای شام اسبی گفت: در سال گذشته با تصویب کمیته فنی استان برای این طرح نیز 10 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد که منجر به ایجاد اشتغال برای هشت نفر شد.

به مناسبت روز روستا، معاون وزیر و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به همراه معاون هماهنگی امور مالی استانداری ، از کارگاه متمرکز فراوری فرش دستباف روستای آراللو نیز بازدید کردند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 22 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 22 طرح اشتغال پایدار روستایی در استان اردبیل بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید