رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ خودزنی کرد

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس سابق ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا که قصد خودزنی و آسیب رساندن به خود را داشت، از سوی پلیس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ خودزنی کرد

به نقل از پایگاه خبری هیل، برد پارسکال، مدیر سابق ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در حال حاضر، به عنوان مشاور ارشد رقابت های انتخاباتی ترامپ فعالیت می نماید، دیروز یکشنبه پس از آنکه تهدید کرد در خانه اش در فورت لودردیل ایالت فلوریدا به خود آسیب می زند، در بیمارستان بستری شد.

گفته می گردد همسر پارسکال در حالی که شوهرش را در خانه مجهز به چندین قبضه سلاح گرم مشاهده کرد که قصد خودزنی و آسیب رساندن به خود را داشت، با پلیس تماس گرفت.

با حضور پلیس در محل، پارسکال در حالی که سلاح گرم در اختیار داشت به نزاع لفظی با پلیس پرداخت. او سپس به داخل خانه اش رفت و خود را حبس کرد. او تهدید کرد به خود آسیب می رساند. در نهایت پلیس پیروز به دریافت سلاح ها از پارسکال شد و او را به بیمارستان منتقل کرد.

وی تحت قانون بیکر که به مقامات اجازه می دهد شخصی را که ممکن است تهدیدی برای خود یا دیگران باشد بازداشت نمایند، به بیمارستان منتقل کردند.

هنوز انگیزه وی از این اقدام تعیین نیست.

تیم مورتاگ، مدیر ارتباطات دونالد ترامپ در بیانیه ای که برای شبکه ای بی سی نیوز ارسال نموده بود گفت: برد پارسکال یکی از اعضای خانواده ما است و همه ما او را دوست داریم. ما آماده هستیم تا از هر طریق ممکن از او و خانواده اش حمایت کنیم.

در ماه ژوئیه، دونالد ترامپ تصمیم گرفت بیل استپین، مدیر سیاسی سابق کاخ سفید را به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2020 منصوب کند و پارسکال را به مشاور ارشد تنزل دهد.

دونالد ترامپ چهار ماه قبل، در شرایطی که در نظرسنجی ها از جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات آینده عقب افتاده بود، مدیر ستاد انتخاباتی خود را عوض کرد.

ترامپ در پیغامی در فیس بوک خاطرنشان کرد براد پارسکال، مدیر ستاد انتخاباتی خود را برکنار و بیل استپین معاون وی را به این سمت منصوب نموده است. او در این پیغام خاطرنشان کرد: هر دوی این ها بسیار در پیروزی تاریخی ما در سال 2016 دخیل بوده اند و من منتظر یک پیروزی دوم عظیم و بسیار مهم هستم. این یکی باید خیلی راحت تر باشد، زیرا تعداد نظرسنجی به سرعت در حال افزایش و اقتصاد در حال پیشرفت است، واکسن و دارو ها به زودی در راه است و آمریکایی ها خیابان ها و شهر های امن می خواهند.

پارسکال قرار است در بخش استراتژی دیجیتال مشغول به کارگردد.

مشاوران ترامپ پیشتر از فقدان یک پیغام اصلی و واحد در کارزار های انتخاباتی ترامپ انتقادنموده بودند، ولی بخشی از تقصیر را متوجه خود ترامپ دانستند، زیرا به گفته آن ها وی در مورد نحوه انتقال پیغام و دستور کار خود برای دوره دوم چهارساله فاقد نظم و انضباط مشخص است. ، باشگاه وبلاگ بانیما

منبع: ایران آنلاین

به "رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ خودزنی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ خودزنی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید