رونمایی از اولین موتورسیکلت پرنده دنیا

به گزارش وبلاگ بانیما، پرواز موفقیت آمیز اولین موتور سیکلت پرنده دنیا با نام The Speeder سبب تحول شگرفی در صنعت حمل و نقل هوایی شده است.

رونمایی از اولین موتورسیکلت پرنده دنیا

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از وبلاگ بانیما، موتور سیکلت پرنده The Speeder محصول شرکت آمریکایی Jetpack Aviation با انجام اولین پرواز موفقیت آمیز خود تحول عظیمی در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی ایجاد نموده، این وسیله 231 پوندی دارای چهار موتور توربوجت است که می تواند با نفت سفید یا سوخت دیزل کار کند و به زودی در بازار عرضه می گردد.

مشخصات موتور سیکلت پرنده The Speeder

نمونه اولیه P 1 قادر به برخاستن، صعود به آسمان، معلق بودن در هوا، چرخش و انجام حرکت های آهسته پرواز رو به جلو بود و شرکت Jetpack Aviation در حال حاضر برنامه هایی برای ارائه مدل اصلی با شاسی عظیم آلومینیوم، پانل های بدنه از فیبر کربن و دو برابر شدن حجم موتور ها دارد؛ و بعلاوه آن ها می گویند که این موتور سیکلت قادر است با سرعت 300 مایل، ارتفاع 15000 پایی را در 20 دقیقه طی کند.

طبق سیاست های این شرکت اولین موتورسیکلت پرنده دنیا در دو مدل تفریحی و نظامی/تجاری و با قیمت 380 هزار دلار عرضه خواهد شد. در ادامه ویدئویی از اولین پرواز این موتور سیکلت پرنده را مشاهده می کنید:

تعداد بازدید : 72

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

به "رونمایی از اولین موتورسیکلت پرنده دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از اولین موتورسیکلت پرنده دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید