سناریوی برگزاری دو آزمون برای داوطلبان علوم پایه اسفند 98 در حال آنالیز است

به گزارش وبلاگ بانیما، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی گفت: سناریوی برگزاری دو آزمون برای داوطلبان علوم پایه اسفند 98 در تیر و شهریور ماه را به مرکز سنجش و آموزش پزشکی داده ایم.

سناریوی برگزاری دو آزمون برای داوطلبان علوم پایه اسفند 98 در حال آنالیز است

بهزاد هوشمند، دبیر شورای آموزش دندانپزشکی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ بانیما، با توجه به شرایط کرونا و استرسی که دانشجویان داشته اند پیشنهاد برگزاری دو آزمون برای داوطلبان علوم پایه اسفند ماه 98 را به مرکز سنجش آموزش پزشکی داده ایم.

هوشمند با بیان اینکه این پیشنهاد باید به وسیله مرکز سنجش و آموزش پزشکی مورد تایید واقع گردد؛ اظهار کرد: دو تاریخ برای این آزمون پیش بینی شده است. به طوری که دانشجویان اگر در 23 تیر ماه نتوانستند نمره لازم را کسب نمایند و مردود شدند فرصت کسب امتیاز بدون حذف شدن واحد ها و لحاظ شدن در سوابق را در 24 شهریور ماه داشته باشند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی ادامه داد: این موضوع اکنون در حد یک سناریو است و به تصویب قطعی نرسیده، بنده 99 درصد به دنبال پیاده سازی این پیشنهاد هستیم. ان شاء الله تا خاتمه هفته نتایج پیگیری ها اعلام خواهد شد.

وی درباره حمله هکر ها به سامانه نوید نیز گفت: کشور در حال جنگ مالی و سیاسی است. حمله مختصری از سوی هکر ها انجام شد، اما موفقیت آمیز نبود. به طوری که هکر ها نتوانستند هیچ گونه صدماتی را به بخش اطلاعات کاربران وارد نمایند. به همین منظور جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

هوشمند توضیح داد: ما کوشش داریم سامانه مجازی به بهترین صورت کار خود را انجام دهد. به همین منظور با همت دوستان هکر ها به زودی دستگیر می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سناریوی برگزاری دو آزمون برای داوطلبان علوم پایه اسفند 98 در حال آنالیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناریوی برگزاری دو آزمون برای داوطلبان علوم پایه اسفند 98 در حال آنالیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید