شبی که برانکو قدر سیدجلال، شجاع و بیرانوند را دانست!

به گزارش وبلاگ بانیما، بازی برگشت این مسابقه در خانه الهلال و پیش چشم طرفداران متعصب این تیم برگزار می گردد و برنده این مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی حریف برنده بازی الاتحاد - ذوب آهن خواهد بود.

شبی که برانکو قدر سیدجلال، شجاع و بیرانوند را دانست!

سه شنبه شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم عربستانی الاهلی و الهلال به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با رجحان 4 بر 2 الهلال به خاتمه رسید.

این مسابقه در خانه الاهلی برگزار می شد و اولین مسابقه رسمی برانکو و کادرش در این تیم بود.اتفاقا تماشاگران بسیاری از این مسابقه حساس که با کری خوانی بسیار همراه بوده استقبال کردند و در آغاز مسابقه طرح موزائیکی زیبایی از برانکو روی سکوهای استادیوم الاهلی اجرا شد تا نشان دهد پروفسور در بدو ورود به این تیم چقدر محبوب شده است.

در این بازی الاهلی خیلی زود و در دقیقه 6 با گل عمر السوما پیش افتاد اما ده دقیقه بعد الهلال در میان سرگشتگی مدافعان میزبان به گل رسید.با این حال تصویر آهسته این گل نشان می داد سیدنی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال در موقعیت آفساید این گل را به ثمر رسانده اما از آنجایی در این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم از VAR استفاده نمی گردد این گل پذیرفته شد.

تیم برانکو در اواخر نیمه اول نیز توسط جیانینی دیگر مهاجم خارجی اش گل زیبایی زد و برنده به رختکن رفت اما دو دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم محمد العویس دروازه بان ملی پوش الاهلی که ارسال ضربه ایستگاهی نه چندان خطرناک جووینکو را به شکل عجیبی دفع کرد،موقعیتی عالی برای گومیس ساخت تا گل مساوی را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه دوم باز هم اشتباهات سریالی مدافعان الاهلی کمر برانکو و تیمش را شکست.دقیقه 64 مسابقه پاس عمقی جووینکو در میان سه مدافع الاهلی به راحتی می توانست مدیریت گردد اما سلمان المولد مدافع چپ الاهلی با کنترل اشتباه در واقع به حریف پاس گل داد و گومیس با یک ضربه بغل پای آرام هت تریک کرد و میهمان را پیش انداخت.عویس هم روی این گل واکنش جالبی نداشت.

اما این خاتمه کار نبود چرا که دقیقه 80 ارسال کرنر جووینکو یک گل بادآورده دیگر برای الهلال ساخت.در این لحظه توپ بعد از برخورد به ساق پای فاتح ، بازیکن الهلال،مقابل سلمان المولد افتاد اما این مدافع باز هم در دفع توپ اشتباه کرد و توپ را به فاتح برگرداند تا او با ضربه نهایی کار الاهلی را تمام کند.

بعد از این باخت 4 بر 2 در خانه الاهلی حالا همه از تکرار باخت 4 گله برانکو به الهلال و احتمال جدی حذف او از لیگ قهرمانان می گویند اما واقعیت این است که اشتباهات کشنده خط دفاع و دروازه بان این تیم به علاوه یک گل آفساید باعث رقم خوردن این نتیجه شد و شاید اگر این خط دفاع بی اشتباه بازی می کرد حتی برانکو می توانست در اولین بازی اش یک برد بزرگ و مهم به دست بیاورد.

احتمالا برانکو بعد از این بازی بیشتر از همواره قدر مدافعانی مثل شجاع، انصاری،سیدجلال و دروازه بانی مثل بیرانوند را بیشتر از همواره دانسته چرا که در چهار فصلی که همراه این بازیکنان در پرسپولیس حضور داشت هیچ گاه این تعداد اشتباه مرگبار را از سوی بازیکنانش در جریان یک مسابقه ندیده بود.

لازم به ذکر است بازی برگشت این مسابقه در خانه الهلال و پیش چشم طرفداران متعصب این تیم برگزار می گردد و برنده این مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی حریف برنده بازی الاتحاد - ذوب آهن خواهد بود.

11

منبع: ایران ورزشی

به "شبی که برانکو قدر سیدجلال، شجاع و بیرانوند را دانست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبی که برانکو قدر سیدجلال، شجاع و بیرانوند را دانست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید