شمار تلفات کووید-19 در دنیا از 200 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ بانیما، آخرین ارقام نشان می دهد شمار افرادی که به علت دچار شدن به ویروس کرونا در سراسر دنیا درگذشته اند از 200000 نفر گذشته است.

شمار تلفات کووید-19 در دنیا از 200 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از گاردین آخرین داده های منتشر شده بوسیله مرکز منابع کروناویروس دانشگاه جانز هاپکینز نشان می دهد که شمار تلفات جهانی ویروس جدید کرونا تا روز شنبه 6 اردیبهشت به 200698 مورد رسیده است. شمار موارد عفونت با ویروس کرونا نیز از مرز 2 میلیون و 900 هزار مورد عبور نموده است.

البته این ارقام به علت کم شماری کشورها و سیاست های متفاوت کشورها در انجام آزمایش احتمالا مقیاس واقعی پاندمی ویروس کرونا را نشان نمی دهد.

شمار تلفات گزارش شده از کشورها هم بحث برانگیز است، چرا که بعضی از کشورها مرگ های موارد ثابت شده کووید-19 بر اساس علائم بالینی را حتی در نبود آزمایش مثبت جز آمارشان اعلام می نمایند، در حالیکه بعضی کشورها این مرگ ها را جزو تلفات اعلام نمی نمایند.

آمریکا با بیش از 52000 مورد مرگ در رده اول کشورها از لحاظ تلفات کووید-19 واقع شده است و رده های بعدی کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و بریتانیا قرار می گیرند که در همگی شان شمار مرگ ها بالای 20 هزار مورد است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شمار تلفات کووید-19 در دنیا از 200 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار تلفات کووید-19 در دنیا از 200 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید