مشارکت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در اجرای طرح ترافیکی اربعین 97

به گزارش وبلاگ بانیما، شصت و چهارمین جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح های ویژه ترافیکی پلیس راهور ناجا با حضور دستگاه های عضو از جمله کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

مشارکت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در اجرای طرح ترافیکی اربعین 97

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، در این نشست که امروز یکشنبه 22 مهر 97 و با موضوع ارائه گزارش عملکرد 5 ماهه اول سال و هماهنگی اقدامات طرح ترافیکی اربعین حسینی (ع) برگزار گردید، مقرر شد طرح ترافیکی ویژه اربعین از 28 مهر ماه شروع و تا انتها روز 14 آبان در طول جهتهای منتهی به مرزهای مشترک ایران و عراق ادامه یابد.

در این نشست اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل رانی و امداد خودرو و رضا قاسمی نیا رئیس اداره امدادخودرو کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، به عنوان نماینده حضور داشتند.

اردشیر درویشی درباره اقدامات کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی در اربعین 97 گفت: حضور 225 نفر از عوامل امدادی ستادی و نمایندگان امداد خودرو کانون در مرزهای مهران، شلمچه، چزابه و خسروی، آماده باش 1400 امدادگر در سراسر کشور، استقرار 527 اکیپ امدادی در 12 استان در جهت راهپیمایی زائران، ایجاد تکیه و ایستگاه های صلواتی از سوی نماینده های امداد خودرو کانون در استان های واقع در جهت از جمله کاروانسرای ماهیدشت کرمانشاه از اقدامات کانون برای فراهم آوردن رفاه حال زائران محترم عتبات عالیات همزمان با اربعین حسینی (ع) است.

مدیر حوزه اتومبیلرانی و امداد خودرو کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی اضافه کرد: پاسخ گویی شبانه روزی به درخواست های زائران به وسیله مرکز پیغام امداد کشور به شماره 09629 و مرکز تماس استان ها به شماره 1423 (بدون احتیاج به شماره گیری کد استان) از جمله محورهای خدمات دهی امداد خودرو کانون در این ایام خواهد بود.

منبع: میراث آریا

به "مشارکت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در اجرای طرح ترافیکی اربعین 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی در اجرای طرح ترافیکی اربعین 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید