پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز روان گردیده است

به گزارش وبلاگ بانیما، محمدعلی نجفی بعدازظهر چهارشنبه در کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان، اظهار کرد: رتبه نخست ستاد تسهیلات و برطرف موانع فراوری کشور سال گذشته به استان البرز اختصاص داشته است.

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز روان گردیده است

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان البرز امسال نیز رتبه نخست ستاد تسهیل را تاکنون به خود اختصاص داده است، گفت: خوشبختانه فاصله معناداری با دیگر استان ها در جدول مقایسه ای ستاد داریم.

استاندار البرز بابیان اینکه صندلی بالای ما در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری کشور نشان می دهد که در استان نحوه پرداخت تسهیلات روان گردیده و بانک ها های مربوطه وضعیت خوبی دارند، گفت: با کوشش گسترده ای که در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به عمل آمده پرونده های شرکت های صنعتی بروز رسانی گردیده و پرونده های انباشته گردیده از مسائل نیز آنالیز می گردد.

نجفی با اشاره به اینکه فضای پرداختی بانک ها در استان طی امسال مطلوب و رضایت بخش است، گفت: ارقام پرداختی بانک ها در خصوص تسهیلات به تفکیک اعلام گردیده و آنالیز می گردد.

وی با تاکید بر اینکه ممکن است در صنایع بزرگ و فراوریی آن هم به دلیل مسائل اقتصادی حال حاضر کشور با ریزش نیرو روبرو شویم، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان با ارائه مجوز فعالیت به شرکت های جدید درصدد ایجاد فرصت های شغلی هستند.

استاندار البرز در انتها اظهار امیدواری کرد که با ایجاد فرصت های شغلی جدید توسط صنایع نوپا در استان البرز طی امسال بتوانیم رقم اشتغال سال گذشته را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز روان گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز روان گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید