پنجره جابجایی به زودی باز می گردد

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با اعلام این خبر که به زودی پنجره جابجایی باز خواهد شد، گفت: منابع اقتصادی پرداخت بدهی گابریل کالدرون تامین و به زودی با ایشان و دستیارش تسویه حساب خواهد شد و در پی آن، پنجره جابجایی باشگاه باز می گردد.

پنجره جابجایی به زودی باز می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بانیما به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس که وعده داده بود بدهی کالدرون را پرداخت می نماید، به وعده خود عمل کرد و با تامین منابع اقتصادی آن، بزودی با این مربی آرژانتینی و دستیارش تسویه حساب خواهد شد.

صدری که در روزهای گذشته و با کوشش فراوان و رایزنی های متعدد، جهت برطرف مشکل بوجود آمده در کوشش بود تا هر چه زودتر این مشکل برطرف گردد، اعلام نمود؛ انشاالله طی هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد و بدهی به ارث مانده از دوره های گذشته به گابریل کالدرون و دستیارش پرداخت می گردد.

وی توضیح داد: کوشش می کنیم با درایت کادر فنی، کوشش بازیکنان و حمایت و پشتیبانی طرفداران، راستا باشگاه و تیم در جهت کسب افتخارات بیشتر هموار گردد.

سید مجید صدری در خاتمه گفت: پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران، روز آدینه در اهواز در برابر تیم فولاد خوزستان به میدان می رود و امیدواریم در گام اول فصل تازه رقابت های لیگ برتر، پیروز باشیم و به سوی قهرمانی حرکت کنیم.

گفتنی است؛ بدهی کالدرون و دستیارش از مدیران اسبق پرسپولیس به جا مانده بود که صدری از روز نخست فعالیت در سرپرستی مدیرعاملی کوشش زیادی کرد این مشکل بزرگ را حل نماید تا پنجره جابجایی پرسپولیس باز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پنجره جابجایی به زودی باز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره جابجایی به زودی باز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید