2323 انشعاب غیر دائم در پنج ماهه اول سال جاری واگذار گردیده است

به گزارش وبلاگ بانیما به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا خرم اظهارداشت: از ابتدای امسال تا خاتمه مرداد ماه دو هزار و 323 انشعاب غیر دائم با رعایت دستورالعمل مربوطه به مشترکین متقاضی واگذار گردیده است که حدود 95 درصد از این انشعابات در بخش خانگی بوده است.

2323 انشعاب غیر دائم در پنج ماهه اول سال جاری واگذار گردیده است

وی اضافه کرد: در راستای خدمات رسانی به ساکنین مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی و با استناد قانون مجازات استفاده کنندگان غیر مجاز آب و برق و گاز و مخابرات، این شرکت در پنج ماهه اول سال 97 تعداد دو هزار و 323 انشعاب غیر دائم به مشترکین واگذار نموده و پیش بینی می گردد این رقم تا انتها سال به چهار هزار و 100 انشعاب برسد.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر فراهم شد و این اقدام می تواند هم در زمینه کاهش تلفات و هم افزایش ضریب ایمنی برق در مناطق، موثر باشد.

خرم یادآور شد: در پی قانون فوق در سال گذشته حدود شش هزار و 548 درخواست انشعاب دریافت گردیده که از این تعداد محدود با آنالیز مدارک و شرایط متقاضیان و انطباق با دستورالعمل صادر گردیده، حدود پنج هزار و 772 انشعاب واگذار گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به استقبال متقاضیان از این قانون گفت: بیشترین آمار واگذاری انشعاب های غیر دائم از تاریخ ابلاغ این قانون مربوط به شهرستان سنندج با سه هزار و 111 انشعاب بوده است و شهرستان های مریوان با دو هزار و 532 و بانه با هزار و 862 مورد انشعاب در در رده های بعدی هستند.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به انشعابات غیر مجاز استان اشاره نمود و اضافه کرد: از ابتدای امسال 991 انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری گردیده است و بر اساس بازرسی های انجام گردیده می توان گفت حدود پنج هزار و 500 انشعاب غیر مجاز دیگر در استان وجود دارد.

خرم در خصوص مقررات موجود در خصوص انشعابات غیر دائم اظهارداشت: هدف از تصویب قانون مذکور سر و سامان یافتن مناطق حاشیه ای شهرها و صیانت از شبکه در برابر سرقت و در نهایت کاهش تلفات انرژی بوده است و براساس قانون باید این واحد های بدون مجوز ظرف سه سال از سوی نهادی های مسئول مشخص تکلیف گردد و درصورت مشخص تکلیف و اخذ هزینه ها و مجوزهای لازم، انشعابات غیر دائم به انشعاب دائم تبدیل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "2323 انشعاب غیر دائم در پنج ماهه اول سال جاری واگذار گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2323 انشعاب غیر دائم در پنج ماهه اول سال جاری واگذار گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید