شروع اولین رویداد تخصصی استارتاپی مراقبت و سالمندی از فردا

به گزارش وبلاگ بانیما، رئیس شورای سیاست گذاری استارتاپ های دانشگاه پیغام نور از شروع نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع مراقبت و سالمندی در 23 خرداد ماه جاری اطلاع داد.

شروع اولین رویداد تخصصی استارتاپی مراقبت و سالمندی از فردا

به گزارش وبلاگ بانیما، دکتر کریمی در این خصوص گفت: نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع مراقبت و سالمندی از سوی سازمان نظام پرستاری ایران و با همکاری و مشارکت دانشگاه پیغام نور و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

وی با اشاره به محورهای این استارتاپ اضافه نمود: سالمندی فعال، پویا و پیروز، آنالیز وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه های مراقبت از سالمندان، خدمات در منزل ویژه سالمندان، سالمند و مدیریت مراقبت، ارتقای سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از محورهای این استارتاپ است.

دکتر کریمی هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی را فراوری و طراحی وب سایت، نرم افزار، بازی های رایانه ای، اپلیکیشن و سامانه های هوشمند با رویکرد مراقبت و سالمندی عنوان نمود.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه پیغام نور، این استارتاپ در روزهای 23 و 24 خردادماه جاری در سازمان مرکزی دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع اولین رویداد تخصصی استارتاپی مراقبت و سالمندی از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اولین رویداد تخصصی استارتاپی مراقبت و سالمندی از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید