احتمال تعویق دوباره المپیک وجود دارد

به گزارش وبلاگ بانیما، هارویوکی تاکاهاشی، عضو کمیته سازماندهی المپیک 2020 در این مورد گفت: موضوع تعویق دوباره المپیک توکیو انتها باید حل وفصل شود.

احتمال تعویق دوباره المپیک وجود دارد

کمیته سازماندهی المپیک 2020 در توکیو احتمال تعویق دوباره این رقابت ها به خاطر شیوع ویروس کرونا را رد نکرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ المپیک 2020 که قرار بود تابستان سال جاری میلادی به میزبانی ژاپن در شهر توکیو برگزار شد پس از همه گیری جهانی ویروس کرونا با موافقت دولت این کشور و کمیته بین المللی المپیک (IOC) یک سال به تعویق افتاد. در روزهای اخیر نیز حدس های درباره تعویق دوباره این رقابت ها ایجاد شده و یکی از نامزدهای فرمانداری توکیو نیز اعلام کرد در صورت پیروزی در انتخابات، المپیک 2020 در این شهر برگزار نمی شود.

هارویوکی تاکاهاشی، عضو کمیته سازماندهی المپیک 2020 در این مورد گفت: موضوع تعویق دوباره المپیک توکیو خاتمه باید حل وفصل شود. اگر شیوع ویروس کرونا به ما اجازه برگزاری رقابت ها را در سال 2021 ندهد باید تعویق دوباره المپیک مورد بررسی قرار گیرد. ما متعهد به برگزاری المپیک 2020 در تابستان 2021 هستیم. جلوگیری از لغو المپیک توکیو برای ما یک ضرورت است. در غیر این صورت اقتصاد ژاپن و جهان با آسیب بزرگی روبرو می شود.

وی در ادامه افزود: اگر المپیک توکیو در ماه های جولای و آگوست 2021 (تیر و مرداد 1400) برگزار نشود باید موضوع تعویق دوباره رقابت ها را عملی کنیم.

پیش از این یوشیرو موری، رئیس کمیته سازماندهی المپیک 2020 گفته بود این رقابت ها در صورت عدم برگزاری در سال 2021 باید به صورت کامل لغو شود.

منبع: عصر ایران

به "احتمال تعویق دوباره المپیک وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق دوباره المپیک وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید