انقلاب دین را به بطن جامعه برد، اندیشه امام بزرگترین تحول اجتماعی

به گزارش وبلاگ بانیما، نیره قوی عصر پنجشنبه در دیدار با مبلغین دینی استان اردبیل توضیح داد: انقلاب اسلامی بدون تکیه و استمداد از قدرت های اهرمینی غرب و شرق به پیروزی دست یافته تا با برخورداری از روحیه ایثار و بصیرت لازم تمامی معادلات جهانی را برهم زند.

انقلاب دین را به بطن جامعه برد، اندیشه امام بزرگترین تحول اجتماعی

وی با اشاره به اینکه بزرگترین تحول اجتماعی قرن از دیدگاه دوست و دشمن، اندیشه والای امام راحل است؛ اضافه نمود: به پشتیبانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بابصیرت کشورمان همچنان با استناد به اصول اخلاقی و دینی مسیر توسعه و اقتدار خود را در پیش خواهند گرفت.

مدیر پژوهشکده انقلاب اسلامی کشور دین مبین اسلام را پیوند دهنده بین مردم و رهبری دانست و یادآور شد: باید بر روی اندیشه های امام راحل و مبارزات سیاسی و اجتماعی ایشان مانور بیشتری داده و در محورهای مورد احتیاج محتواسازی های ارزشمندی انجام پذیرد.

قوی اضافه نمود: شناخت مناسب از اندیشه های امام و ولایت باعث تقویت مبانی فکری و اخلاقی شده و چنانچه توحید محوری را نیز در سرلوحه فعالیت ها قرار دهیم با سرعت و انسجام لازم تمامی فعالیت های مورد نظر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رنگ و بوی خدایی تری به خود خواهد گرفت.

وی اضافه نمود: احتیاجمند تشکیل کارگروه آنالیز زندگی امام و رهبری هستیم تا با استناد به چنین کارگروهی مبلغان فرهنگی و دینی در محتوابخشی رسالت روشنگری و اطلاع رسانی به شکل مورد انتظاری عمل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "انقلاب دین را به بطن جامعه برد، اندیشه امام بزرگترین تحول اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب دین را به بطن جامعه برد، اندیشه امام بزرگترین تحول اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید