جدول خاموشی ها همچنان منتشر می شوند

به گزارش وبلاگ بانیما، مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: جدول خاموشی های احتمالی همچنان برای برنامه ریزی مشترکان منتشر و به اطلاع هم وطنان می رسد تا امورشان را تنظیم نمایند.

جدول خاموشی ها همچنان منتشر می شوند

به گزارش وبلاگ بانیما از روابط عمومی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی اضافه نمود: در حال حاضر اندازه احتیاج مصرف کشور از اندازه فراوری نیروگاه ها بیشتر است و به همین جهت کماکان احتیاج به همکاری مشترکان در بخش های صنایع و کشاورزی است.

وی ادامه داد: با فرایند پیش رو از نیمه دوم شهریور ماه شرایط تاحدودی پایدارتر شده و از محدودیت ها در بخش صنعت و سایر بخش ها کاسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق از برطرف محدودیت صنایع و امکان مصرف برق در تعطیلی 6 روزه اطلاع داد و گفت: در تعطیلات شش روزه شاهد برطرف محدودیت ها در بخش صنعت بودیم و در روزهای پیش رو هم صنایع می توانند تا اطلاع ثانوی در شیفت شبانه بدون محدودیت به فعالیت خود ادامه دهند و بعلاوه فعالیت در شیفت روزانه هم متناسب با شرایطی است که حداقل آن تامین احتیاج مصرف برق صنایع فولادی که برای فراوری اکسیژن اقدام می گردد.

سخنگوی صنعت برق در مورد افزایش اندازه مصرف برق با عادی شدن ساعت اداری از ابتدای شهریور گفت: اندازه مصرف برق در بازه زمانی 12 تا 18 بعداظهر افزایشی خواهد بود و پیش بینی می گردد که این میزان به بیش از هزار مگاوات برسد و همچنان از مشترکان در خواست می گردد که با تنظیم دمای وسایل سرمایشی بر روی عدد بیش از 25 همکاری لازم را انجام داده تا مسئله ای را در تامین برق پیش نیاید.

منبع: جام جم آنلاین

به "جدول خاموشی ها همچنان منتشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول خاموشی ها همچنان منتشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید