جوراب گیمری، از ملزومات جدید بازی

به گزارش وبلاگ بانیما، شرکت پوما (Puma) که لیستی بلند و بالا از محصولات ورزشی و لباس های مختلف دارد، ظاهرا به تازگی متوجه شده است که جمعیتی بزرگ از ورزشکاران را جای انداخته است؛ جمعیتی که فعالیت فیزیکی سنگین، بخشی مهم از ورزش آن هاست: گیمرها. به همین دلیل، پوما در اولین کوشش خود برای عرضه محصولات گیمری، از یک جفت جوراب رونمایی نموده است.

جوراب گیمری، از ملزومات جدید بازی

سری جدید جوراب های گیمری پوما با اسم Active Gaming Footwear از سوی این شرکت رونمایی و عرضه شده است. این جوراب ها قرار است در صدمین کوشش تان برای یک ویکتوری رویال دریافت در تمام هفته گذشته، به یاری تان بیایند. یا شاید هم به درد ریدهای دنیای وارکرفت بخورند که به لطف گیلد بسیار خوب تان، بیست ساعت طول کشیده اند. در هر صورت، پوما می گوید که این جوراب ها را برای گیمرها طراحی نموده است و قیمتی 100 دلاری هم برای هر جفت آن ها در نظر گرفته است.

در شرح این جوراب های گیمری پوما، در وب سایت رسمی این شرکت، آمده است: جوراب هایی برای استفاده در محیط های بسته، یا محیط های تورنمنت ها که راحتی طولانی مدت و پشتیبانی و چسبندگی بسیار خوبی ارایه می دهند تا گیمرها بتوانند در حالت های مختلف و به بهترین شکل ممکن بازی نمایند.

شرحات شگفت انگیز پوما، برای اینکه شما را قانع کند که این جوراب ها، از آنچه همین حالا پای تان است، بسیار بهترند، در ادامه یکی دو سطح پیشرفت می نماید. برای شرح قابلیت های مختلف این جوراب، پوما نوشته است:

  • بخش متفاوت میان برای حالت گشت و گذار در بازی
  • بخش پشتیبانی در اطراف جوراب برای حالت حمله در بازی
  • بخش جداگانه پاشنه برای پایداری بیشتر در حالت های کروز و دفاع در بازی

بد نیست اضافه کنیم که این جوراب، حالت های مختلف و اپ و چیزهایی از این قبیل ندارد. در نتیجه این جملات عجیب و غریب پوما و فهمیدن یک کلمه از آن را به خودتان واگذار می کنیم.

با تمام این اوصاف، جوراب گیمینگ پوما به راحتی می تواند بین محصولاتی مثل عینک مخصوص بازی، نوشیدنی مخصوص بازی، قرص و دارو مخصوص بازی و خیلی چیزهای دیگر، خود را جا کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "جوراب گیمری، از ملزومات جدید بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوراب گیمری، از ملزومات جدید بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید