خبرنگاران زنجان در شاخص های صنعتی، رتبه اول کشور را کسب کرد

به گزارش وبلاگ بانیما، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: طبق گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری در شاخص های هدفگذاری برای جایگزینی واردات و صرفه جویی ارزی با 400 درصد تحقق اهداف، کوشش برای فعالسازی واحدهای صنعتی راکد با 160 درصد تحقق و صدور پروانه های بهره برداری با 150 درصد رشد، رتبه اول کشور را کسب نموده است.

خبرنگاران زنجان در شاخص های صنعتی، رتبه اول کشور را کسب کرد

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان اضافه نمود: بر اساس این گزارش، زنجان در رتبه بندی مجموع برنامه های عملکردی صنعت و معدن در تمام ابعاد، چهارمین استان کشور است.

وی با اشاره به کوشش های اجرا شده در اواخر سال 97 و سال 98 برای کنترل قیمت گوشت مرغ در استان، گفت: با توجه به متوسط قیمت مرغ در سایر استان ها امروز مردم استان زنجان روزانه 150 میلیون تومان کمتر از آن ها برای تامین گوشت مرغ پرداخت می نمایند.

حقیقی اعلام نمود: علت این است که چهارچوب و اهدافی که برای مدیران تنظیم شده به طور کامل اجرا می گردد.

استاندار زنجان با بیان اینکه هدفگذاری ها باید همراه با برنامه ریزی باشد تا به نتیجه مطلوب ختم گردد، توضیح داد: کسب رتبه های اول کشور و کنترل قیمت مرغ در سایه همت و کوشش تمام مدیران بوده و نمود عینی برنامه ریزی برای رسیدن به هدف مطلوب و عملیاتی است.

استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: برنامه ها و پروژه های این سازمان باید با اولویت، هدفگذاری گردد که یکی از مهمترین آن ها تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری نوین بود که 54 درصد اراضی مستعد استان تا به امروز مجهز شده است.

وی گفت: طرح های عظیم و مهم دیگر بخش کشاورزی از جمله گلخانه و واحدهای پرورش دام که در سایه کوشش مدیران به نتیجه رسیده باید برای تحقق نهایی آن کوشش و پیگیری گردد.

حقیقی تاکید نمود: در اجرای 27 پروژه جهش فراوری استان نیز باید برنامه عملیاتی و ویژه در نظر گرفته و کمیته ای برای نظارت بر اجرای آن تشکیل گردد و با حداکثر کوشش، جمعبندی و به نتیجه برسد تا مردم عایدی آن را مشاهده نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران زنجان در شاخص های صنعتی، رتبه اول کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زنجان در شاخص های صنعتی، رتبه اول کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید