خبرنگاران پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال یاری معیشتی به مددجویان بهزیستی چالوس

به گزارش وبلاگ بانیما، نوشهر - خبرنگاران - رییس اداره بهزیستی شهرستان چالوس از پرداخت پنج میلیارد و 660 میلیون ریال یاری به مددجویان تحت پوشش این نهاد در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی از زمان شیوع کرونا اطلاع داد.

خبرنگاران پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال یاری معیشتی به مددجویان بهزیستی چالوس

جواد بسطامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ بانیما اضافه کرد: به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در بین افراد تحت پوشش تا به امروز 3 هزار بسته لوازم بهداشتی به ارزش 3 میلیارد ریال بین خانواده ها ، معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر توزیع شده است.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با شیوع کرونا نیز 500 میلیون ریال برای تامین وسایل بهداشتی و درمانی و ضد عفونی کننده مراکز شبانه روزی از جمله یک خانه سالمندان، 2 مرکز نگهداری بچه ها بی سرپرست پسران و دختران و 2 مرکز اقامتی میان مدت اعتیاد(کمپ) برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 پرداخت شده است.

وی توضیح داد: با توجه به اهمیت شرایط مددجویان در شرایط کرونایی با مساعدت بهزیستی استان 660 میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حساب خانوده های معلولین، زنان سرپرست خانوار و مناطق حاشیه و آسیب پذیر اجتماعی واریز شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان چالوس گفت: در این مدت 700 بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات ، ماکارانی و مرغ به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در خانوارهای که دارای معلولیت شدید توزیع شد که 60 درصد از این یاری از سوی موسسات خیریه و خیرین شهرستان تامین شد.

وی همچنین از تهیه و توزیع 300 بسته معیشتی به ارزش 700 میلیون ریال تا خاتمه ماه مبارک رمضان در بین خانواده های جامعه هدف شهرستان اطلاع داد.

بسطامی با اشاره به اجرای دقیق دستورالعمل ها و رعایت نکات بهداشتی در مراکز نگهداری شهرستان چالوس گفت: با کوشش های و مراقبت های ویژه این مراکزها از ویروس کرونا پاک می باشند.

4 هزار و 150 خانواده در شهرستان 116 هزار نفری چالوس از خدمات بهزیستی این شهرستان بهره می برند که از این تعداد 2 هزار خانواده معلول، 350 خانواده زنان بی سرپرست و یک هزار و 800 خانواده های در معرض آسیب از جمله خانواده های معتادان، بی سرپرست و بچه ها کار را شامل می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال یاری معیشتی به مددجویان بهزیستی چالوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال یاری معیشتی به مددجویان بهزیستی چالوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید