طرز تهیه سالامی شکلات؛ دسر خوشمزه ایتالیایی

به گزارش وبلاگ بانیما، در یک عصر گرم تابستانی، خوردن یک دسر خوشمزه می تواند حس و حال خوبی را برای شما ایجاد کند. سالامی شکلات یک دسر بسیار خوشمزه و راحت است که بدون احتیاج به فر درست می گردد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری خبرنگاران مگ قصد داریم طرز تهیه سالامی شکلاتی را به شما آموزش دهیم که حتی می تواند تکمیل کننده جذابیت مهمانی های شما باشد!

طرز تهیه سالامی شکلات؛ دسر خوشمزه ایتالیایی

سالامی شکلاتی

سالامی شکلاتی نوعی شیرینی بسیار خوشمزه است که اصالتی ایتالیایی دارد. نام این شیرینی به علت شباهت با سوسیس سالامی روی آن گذاشته شده است. سالامی شکلات را بدون احتیاج به فر و در زمان خیلی کوتاهی می توان آماده کرد.

مواد لازم سس رنچ

  • کیک شکلاتی: 2 عدد
  • شکلات تکه ای: 50 گرم
  • بادام زمینی خرد شده: 6 عدد
  • گردوی خرد شده: 2 عدد
  • پودر پسته: 2 قاشق غذاخوری
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالامی شکلات

1.

برای تهیه یک سالامی شکلاتی مجذوب نماینده و خوشمزه، ابتدا شکلات تکه ای را به روش بن ماری (ذوب کردن با حرارت غیرمستقیم با استفاده از آب) روی بخار کتری قرار می دهیم تا کاملا ذوب گردد.

2.

در این مرحله، کیک های شکلاتی را با یک چنگال کاملا پودر می کنیم تا یکدست گردد.

3.

بعد از اینکه کیک ها را کاملا پودر کردیم، خامه، شکلات ذوب شده، گردوی خرد شده، بادام زمینی خرد شده و پودر پسته را اضافه می کنیم و تمامی مواد را باهم مخلوط می کنیم تا کاملا باهم ترکیب گردد.

4.

حال مخلوط آماده شده را درون نایلون می ریزیم و آن را همچون تصویر، به صورت لوله ای شکل می دهیم و به مدت یک ساعت درون فریزر قرار می دهیم تا کاملا سفت گردد.

5.

بعد از یک ساعت سالامی آماده شده را از فریزر خارج می کنیم و با یک چاقوی تیز، برش های یک سانتی می زنیم.

6.

در آخر سالامی شکلاتی آماده شده را با شکلات ذوب شده و پودر پسته تزئین می کنیم و تمام. این شیرینی مجذوب نماینده در کنار چای و قهوه یک گزینه عالی است.

-

وبلاگ بانیما مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب عایدی و مشهور شدن استعدادهای فراوری محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای وبلاگ بانیما در استاندارد حرفه ای محتوا و تصویر دارند. افراد حاضر در پروژه تَلِنت، با ساختن ویدیو برای وبلاگ بانیما، به طور مستقیم از وبلاگ بانیما کسب عایدی می نمایند.

وبلاگ بانیما به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه ای دارند، فراهم می نماید. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به وبلاگ بانیما مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرز تهیه سالامی شکلات؛ دسر خوشمزه ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه سالامی شکلات؛ دسر خوشمزه ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید