عباس پاشا اطلاع داد؛ سامانه مکاتبات الکترونیکی در دستور کار استان تهران نهاده شد

به گزارش وبلاگ بانیما، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: دستگاه ها برای ارتباطات بین بخشی نیازمند بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک را در دستور کار خواهیم داشت.

عباس پاشا اطلاع داد؛ سامانه مکاتبات الکترونیکی در دستور کار استان تهران نهاده شد

به گزارش خبرنگار ، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در جلسه شورای اداری استان تهران اظهار کرد: دستگاه های اجرایی بر اساس احتیاج های مردم تشکیل شده اند و وظیفه ای غیر از خدمت رسانی ندارند.

وی اضافه نمود:با استفاده از ماده 27 قانون تنظیم بخشی مقررات اقتصادی به دنبال راه حل قانونی در مورد برطرف کردن مسائل آموزش و پرورش در استان هستیم.

پاشا گفت: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف برق مدیران دستگاه ها باید به مدیریت مصرف اقدام نمایند.

وی بیان نمود: دستگاه ها برای ارتباطات بین بخشی احتیاجمند بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک هستند و در این راستا استفاده از سامانه مکاتبات الکترونیک را در دستور کار خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران توضیح داد: استقرار میز خدمت فیزیکی و تکریم ارباب رجوع در تمامی دستگاه های اجرایی استان باید صورت گیرد.

وی ادامه داد:اهمیت اطلاع رسانی و جریان سازی های خبری ضرورت ارتقای صندلی روابط عمومی ها در ادارات استان بیش از پیش ضروری می نماید.

پاشا گفت: وضعیت بدهی دستگاه های اجرایی استان به دستگاه های خدمت رسان آب، برق و گاز را پیگیری کردیم و قرار شد این مشکل برطرف گردد.

وی اضافه نمود: جذب نیروی انسانی جدید در استان تهران به چالش تبدیل شده است و نیرو های قراردادی برای انگیزه بیشتر احتیاجمند تبدیل وضعیت هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "عباس پاشا اطلاع داد؛ سامانه مکاتبات الکترونیکی در دستور کار استان تهران نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس پاشا اطلاع داد؛ سامانه مکاتبات الکترونیکی در دستور کار استان تهران نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید