فرصت های سرمایه گذاری یزد تدوین گردد، یزد پیشرو در جذب سرمایه خارجی

به گزارش وبلاگ بانیما، احمد جمالی عصر امروز در جلسه ای با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد بر لزوم تدوین فرصت های سرمایه گذاری استان یزد تاکید نمود و گفت: ضروری است این موضوع به صورت جدی در دستور کار استان ها قرار گیرد.

فرصت های سرمایه گذاری یزد تدوین گردد، یزد پیشرو در جذب سرمایه خارجی

وی اضافه کرد: همزمان با تدوین فرصت های سرمایه گذاری در استان ها، تعریف و معرفی یک برند خاص در حوزه سرمایه گذاری استان نیز می تواند به فرایند بازاریابی تامین منابع مالی یاری کند و آن را تسریع بخشد.

جمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مطلوب مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد، از کوشش ها و خدمات متولیان امور سرمایه گذاری این استان قدردانی کرد.

مدیرکل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و یاری های اقتصادی و فنی ایران عنوان نمود: یکی از اقدامات شاخص مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد که در سطح ملی اثر گذار بود، پیگیری کامل و مستمر برای برطرف مسائل قانونی و اداری در فرایند سرمایه گذاری در نیروگاه های خورشیدی است.

وی ادامه داد: این موضوع موجب شد موانع سرمایه گذاری این حوزه برطرف شده و یزد به استان پیشرو در جذب سرمایه گذاری خارجی در این حوزه تبدیل گردد.

جمالی اعلام نمود: استان یزد قابلیت های بسیاری برای سرمایه گذاری دارد که این قابلیت ها باید تدوین گردد و در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته و به آنها معرفی گردد.

مدیرکل سرمایه گذاری سازمان سرمایه گذاری و یاری های اقتصادی و فنی ایران توضیح داد: به طور قطع اقدامات استان یزد در مرکز خدمات سرمایه گذاری می تواند چرخه کامل تری را طی کند و به عنوان یک الگو در سایر استان های کشور برای جذب سرمایه گذار معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرصت های سرمایه گذاری یزد تدوین گردد، یزد پیشرو در جذب سرمایه خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های سرمایه گذاری یزد تدوین گردد، یزد پیشرو در جذب سرمایه خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید