مازندران آماده گسترش همکاری با ولگاگراد است

به گزارش وبلاگ بانیما، حسن خیریان پور بعدازظهر سه شنبه در بازدید استاندار ولگاگراد روسیه و هیئت همراه از بندرامیرآباد اضافه نمود: حضور هیئت اقتصادی ولگاگراد روسیه بیانگر فصل جدیدی از تبادلات اقتصادی است که امیدواریم فصل نوینی از گسترش مبادلات تجاری و گردشگری و تجاری بین دو استان مازندران و ولگاگراد ایجاد گردد.

مازندران آماده گسترش همکاری با ولگاگراد است

وی گفت: به جهت اینکه مازندران دارای ظرفیت های بالای 6 میلیون تن محصولات کشاورزی و همچنین دارای پتانسیل صنعت و معدن و گردشگری و صنایع دستی است می توان از ظرفیتهای ولگاگراد بهره مند شویم.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: محصولات استان ولگاگراد روسیه در غلات و محصولات دامی می تواند مورد احتیاج مازندران و 31 استان دیگر بوده و مازندران به عنوان مرکز ترانزیت کالا باشد.

خیریان پور بیان داشت: در کنار اراده ای که بین دو استاندار مازندران و ولگاگراد در توسعه معاملات اقتصادی و تجاری داریم؛ در راستای تعمیق مناسبات بندر امیرآباد می تواند کانون مهم این مناسبت ها باشد.

وی با اشاره به حضور استان مازندران در نمایشگاه کشاورزی و محصولات غذایی روسیه یادآور شد: متعاقب حضور ما در نمایشگاه ظرفیت های مازندران در ولگاگراد و سفری که توسط هیئت همراه ولگاگراد به مازندران در ماههای گذشته انجام شد؛ زمینه های این تبادلات و معادلات را فراهم آمد و حاصل آن حضور امروز استاندار ولگاگراد روسیه و هیئت تجاری روسیه و امضای تفاهم نامه همکاری استانداری و ولگاگراد می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: ما آمادگی داریم بصورت قطعی و کامل برای گسترش همکاری علمی، تجاری و اقتصادی ولگاگراد روسیه وارد شویم و حاصل این فعالیت ها باید منجر به انعقاد قرارداد بین فعالان اقتصادی دو استان گردد تا توسعه همه جانبه اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مازندران آماده گسترش همکاری با ولگاگراد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران آماده گسترش همکاری با ولگاگراد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید