مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری می نماید، کاخ سازی بعضی اعضای اتاق بازرگانی!

به گزارش وبلاگ بانیما، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قاطعانه فرآیند تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد نمود.

مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری می نماید، کاخ سازی بعضی اعضای اتاق بازرگانی!

علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی وبلاگ بانیما، درباره فرایند تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی اظهارکرد: صحبت هایی که درمورد نمایندگان مجلس در اتاق بازرگانی زده شد شگفت آور بود، با فضاسازی در پی منصرف کردن نمایندگان از نظارت و تحقیق و تفحص هستند.

وی اضافه نمود: مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری خواهد نمود؛ درواقع باید تعیین گردد بودجه 300 میلیارد تومانی اتاق بازرگانی کجا خرج می گردد. از اتاق بازرگانی سوال داریم که در سال های گذشته در حوزه صادرات چه کاری انجام داده اند؟

سلیمی تاکید نمود: تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم به اوج خود رسیده، از ابتدای انقلاب تا به امروز همچین سابقه ای در مجلس شورای اسلامی نبوده است. مجلس جای سوال کردن است، بحث شفاف سازی باید در همه ارگان ها رعایت گردد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اعضای اتاق بازرگانی در برخی از استان های کشور، اقدام به ساخت ساختمان های مجلل نموده اند که همچون کاخ می ماند؛ باید تعیین گردد که پول این ساخت و سازها از کجا آمده و با اجازه چه کسی این ساختمان ها ساخته شده است.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری می نماید، کاخ سازی بعضی اعضای اتاق بازرگانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس قاطعانه تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی را پیگیری می نماید، کاخ سازی بعضی اعضای اتاق بازرگانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید