چالش سه جانبه فوتبال ایران، گل محمدی، پدیده و تیم امید!

به گزارش وبلاگ بانیما، به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج شب گذشته در مصاحبه ای مدعی شد برای سرمربیگری تیم امید مذاکره خوبی با یحیی گل محمدی داشته و توافقات عمده حاصل شده است.

چالش سه جانبه فوتبال ایران، گل محمدی، پدیده و تیم امید!

تاج گفت: تنها مانعی که آقای گل محمدی دید، مذاکره با تیم پدیده بود. قرار شد خودم با این تیم صحبت کنم. ما باید در المپیک هم بدرخشیم. می گردد گفت تا اندازه زیادی با یحیی تمام نموده ایم.

بعد از این صحبت های مهدی تاج، یحیی گل محمدی و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده میهمان تلفنی برنامه شبکه خراسان رضوی شدند.

گل محمدی درباره مذاکره اش با فدراسیون فوتبال و نگرانی طرفداران پدیده از جدایی اش گفت: صحبت کلی با فدراسیون داشتم و کار نهایی صورت گرفته است ولی تعیین نیست. در چند روز آینده همه چیز تعیین می گردد. توکل به خدا؛ ببینیم قسمت چه می گردد. یکسال در خدمت فوتبال مشهد بودم و خاطرات خوبی داشتم.

سرمربی پدیده درباره اینکه به نظر می رسد پاسخش برای حضور در تیم امید و جدایی از پدیده مثبت است، گفت: هنوز تعیین نیست. باید مشورتی با دوستان و خانواده ام داشته باشم. فقط صحبت کلی با فدراسیون داشتم. اینجا هرچه موفقیت کسب کردیم مدیون طرفداران و حمایت های خوبشان هستیم. فراموش نمی کنم لحظاتی که تا آخرین ثانیه ها ما را تشویق می کردند. خیلی از گل های ما در ثانیه های پایانی به ثمر رسید.

در ادامه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده روی خط آمد. وی که به نظر می رسید از خبر مذاکره گل محمدی با تیم امید جا خورده است، گفت: ما برای فصل بعد با یحیی تمام نموده ایم. حتی با مدیر برنامه های ایشان راجع به بازیکنان مورد احتیاج و جزئیات برنامه ها برای فصل بعد صحبت کردیم. به غیر از امضا، همه کار نموده ایم. ما با هم یا علی را گفته ایم.

مالک باشگاه پدیده در واکنش به این جمله که در فوتبال ایران امضا مهمتر از توافق است؟ اظهار داشت: این در مورد همه این صدق نمی کند. یحیی جزو آدم هایی است که این قانون درباره اش صدق نمی کند.

مجدداً یحیی گل محمدی در مورد اظهارات مالک باشگاه پدیده صحبت کرد و گفت: بله صحبت های خوبی با باشگاه داشتیم. از این طرف آقای تاج خودش تماس گرفت و نشستی با هم داشتیم. چیزی تعیین نیست. تا چند روز آینده تصمیم می گیرم. چه اینجا باشم چه آنجا برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می کنم. هنوز نه قراردادی امضا نموده ام نه توافق نهایی بوده. ان شاءالله هرچه قسمت باشد.

گل محمدی ادامه داد: صحبت هایی که با آقای تاج داشتم دلیل بر این نیست که از پدیده جدا شوم. تا چند روز آینده قضیه جمع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چالش سه جانبه فوتبال ایران، گل محمدی، پدیده و تیم امید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش سه جانبه فوتبال ایران، گل محمدی، پدیده و تیم امید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید