78 واحد صنعتی در گرمسار و آرادان وام رونق فراوری دریافت کردند

به گزارش وبلاگ بانیما، علی مقصود لو در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن تشریح عملکرد صنعت، معدن و تجارت گرمسار طی یک سال گذشته، تأکید کرد: تسهیلات رونق فراوری در دو بخش سرمایه ثابت و سرمایه در گردش به واحدهای صنعتی این شهرستان پرداخت گردیده که خوشبختانه توانسته سهم خوبی در اشتغال این شهرستان به عنوان قطب صنعتی استان سمنان ایفا نماید.

78 واحد صنعتی در گرمسار و آرادان وام رونق فراوری دریافت کردند

وی با اشاره به اینکه تسهیلات رونق فراوری توسط 78 واحد صنعتی در گرمسار و آرادان دریافت گردیده است، اعلام کرد: 74 واحد صنعتی تسهیلات رونق فراوری را به عنوان سرمایه در گردش و چهار واحد دیگر نیز به عنوان سرمایه ثابت در حوزه صنعتی اخذ نموده اند.

2000نفر در گرمسار و آرادان صاحب شغل می شوند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار بابیان اینکه سهم واحدهای صنعتی در تسهیلات سرمایه ثابت این شهرستان 69 هزار و 900 میلیون تومان است، اعلام کرد: درمجموع 151 هزار و 55 میلیون تومان تسهیلات رونق فراوری به عنوان سرمایه در گردش در شهرستان های گرمسار و آرادان طی یکسال گذشته پرداخت گردیده است.

مقصود لو بابیان اینکه در یک سال گذشته 428 واحد صنعتی در گرمسار و 9 واحد در آرادان جواز تأسیس دریافت کردند، تأکید کرد: در این مدت 114 واحد صنعتی در گرمسار پروانه بهره برداری خود را دریافت کردند و چهار پروانه بهره برداری در آرادان نیز صادرگردیده که بالغ بر دو هزار و 30 نفر در این واحدها مشغول به کار می شوند.

وی با اشاره به اینکه درمجموع هشت شهرک صنعتی در گرمسار و آردان فعالیت می نماید، اظهار داشت: دو هزار و 53 هکتار از اراضی این شهرستان ها در حوزه فعالیت های صنعتی اشغال گردیده که سهم گرمسار پنج شهرک صنعتی با یک هزار و 816 هکتار و سهم آرادان سه شهرک صنعتی با وسعت 237 هکتار است.

سفر وزیر صنایع به گرمسار

رئیس صنعت، معدن و تجارت گرمسار بابیان اینکه یک پروژه صنعتی در هفته دولت امسال افتتاح می گردد، توضیح داد: فاز توسعه یک شرکت صنعتی فعال در حوزه الیاف با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کابینه دوازدهم طی این ایام به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: درمجموع 326 هزار و 962 میلیون ریال سرمایه گذاری در این پروژه انجام گردیده و با بهره برداری از آن 50 نفر صاحب شغل می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "78 واحد صنعتی در گرمسار و آرادان وام رونق فراوری دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "78 واحد صنعتی در گرمسار و آرادان وام رونق فراوری دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید