توسعه همکاریهای دانشگاهی محوردیدار سفیرایران و نهاد اتریشی

به گزارش وبلاگ بانیما، لندن خبرنگاران - عبادلله مولایی سفیر ایران در اتریش روز پنجشنبه با یاکوب کالیچه رئیس جدید موسسه همکاریهای دانشگاهی بین المللی اتریش و مسئول کارگروه همکاریهای دانشگاهی ایران و اتریش دیدار و دو طرف درباره توسعه روابط دانشگاهی گفت وگو کردند.

توسعه همکاریهای دانشگاهی محوردیدار سفیرایران و نهاد اتریشی

به گزارش وبلاگ بانیما، در این دیدار درباره آخرین تحولات و برنامه های تعاملات دانشگاه های ایران و اتریش، ضرورت تسهیل شرایط تحصیلی دانشجویان ایرانی در دانشگاه های اتریش ، بهبود صندلی آموزش زبان فارسی و تهیه مقدمات برگزاری نشست آینده کارگروه همکاریهای دانشگاهی دو کشور در تهران رایزنی و مصاحبه صورت گرفت.

گفتنی است اتریش یکی از مهمترین طرف های همکاریهای دانشگاهی ایران در اروپا محسوب می گردد و بسیاری از دانشگاه های کشورمان با دانشگاه های معتبر اتریش همکاریهای بلندمدتی دارند.

سفیر کشورمان همچنین دیروز چهارشنبه با هانس پیتر دوسکوزیل استاندار جدید بورگن لند و از چهره های برجسته حزب سوسیال دموکرات اتریش در آیزنشتات مرکز این استان دیدار و درباره ظرفیت ها، امکانات و چشم انداز فراروی مناسبات ایران و اتریش و همکاریهای استانی دو کشور گفت وگو و مصاحبه کرد.

در این دیدار طرف اتریشی علاقه مندی و آمادگی این استان نسبت به استمرار پیوندها و تعاملات سنتی و تقویت همکاریهای بین استانی ازجمله در حوزه های فرهنگی، کشاورزی، محیط زیست و انرژیهای تجدید پذیر را گفت.

شبک**اروپام ** هـ ن **1708

منبع: ایرنا

به "توسعه همکاریهای دانشگاهی محوردیدار سفیرایران و نهاد اتریشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاریهای دانشگاهی محوردیدار سفیرایران و نهاد اتریشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید