سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است

به گزارش وبلاگ بانیما، غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت مدیره بانک دی در نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب بانک با تأکید بر تحولات ایجاد شده در ساختار مدیریتی و نظام تصمیم سازی این بانک، سال 1400 را سال جهش و تمایز بانک دی در نظام بانکی دانست.

سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بانیما ، وی ضمن قدردانی از همکاران شعب برای تحقق اهداف کلان بانک در امسال گفت : یکی از مهم ترین مزیت های بانک دی در دوره مدیریتی جدید، برخورداری از تیم مدیریتی باتجربه، با دانش، یکپارچه و همدل است که نتایج آن را در اقدامات اجرا شده در یک سال اخیر به خوبی شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: با کوشش هیئت مدیره و مطالعات کارشناسی اجرا شده، به سمت تغییر ساختار سازمانی بر مبنای کارکردمحوری ساختار حرکت کردیم تا بتوانیم با اصلاح فرایندی، در جهت تسریع در اصلاح عملیات بانکی قرار گیریم. ارجمندی نظام هدفمند برنامه ریزی و سیاست گذاری را مهم ترین رکن ساختار مدیریتی بانک دی در سال 1400 دانست و بیان کرد: در سال آینده اجرای یک نظام برنامه و بودجه جامع، شفاف و قابل اجرا برای بانک توأم با تعریف شاخص های عملیاتی مدون برای پایش فعالیت ها، در زمره اولویت های اساسی هیئت مدیره واقع شده است.

وی اضافه کرد: نظام برنامه ریزی و نگاه استراتژیک سال 1400 بانک دی به گونه ای است که آثار آن به وضوح در عملکرد شعب در جذب منابع، ارائه تسهیلات و... قابل مشاهده خواهد بود و در نهایت در صورت های اقتصادی و بهبود کفایت سرمایه اثرات خود را نشان خواهد داد. ارجمندی تأکید کرد: هر تصمیم و اتفاقی در بانک باید منجر به بهتر شدن و شفاف ترشدن صورت های اقتصادی بانک شده و نتیجه آن در سود بانک قابل ملاحظه باشد. در غیر این صورت می توان گفت تصمیمات، بهینه و صحیح نبوده است.

وی با اشاره به اینکه آنالیز و تحلیل شاخص های عملکرد بانک ها نباید به صورت نقطه ای و کوتاه مدت باشد، گفت: آنچه که آن را مدیریت و اصلاح پیروز عملکرد بر می شمریم، با آنالیز روندهای بهبود قابل تحلیل است. بر همین اساس در آنالیز شرایط بانک ها، اقدامات کوتاه مدت و رشدهای موقت نباید ما را گمراه کند و ضروری است بر روی بهبود کیفیت شاخص ها در روندهای بلندمدت و نه در زمان تعیین، تمرکز کنیم. رئیس هیئت مدیره بانک دی با اشاره به زمینه های همکاری مشترک با بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه هدف گسترده آن گفت: فرصت ارائه خدمات به بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه عظیم ایثارگری یک پتانسیل نهفته برای شعب بانک دی است که با یک برنامه ریزی هدفمند و هم افزایی میان شرکت های گروه اقتصادی دی، زمینه مساعدی برای توسعه زنجیره ارزش و بازاریابی است. ارجمندی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ سیاست ها و برنامه های شعب در سال 1400، ضمن جهش در سودآوری بانک شاهد ارائه یک تصویر ذهنی مناسب از بانک نزد مشتریان و سهامداران باشیم. 12:36

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال 1400 سال جهش و تمایز بانک دی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید