مد و زیبایی

این رنگ لباس را بپوشید تا همه از تماشا شما شوکه شوند

گاهی از پوشیدن رنگ های خنثا و ملایم خسته می شویم. دل مان رنگی پرحرارت و شاد می خواهد. اما چون ست کردنش به نظرمان سخت می رسد، از خیرش می گذریم. ست کردن رنگ نارنجی هم از دور کمی سخت به نظر می رسد.

9 مرداد 1401

خواص بادام خیس خورده

دانشمندان می گویند مصرف بادام خیسانده شده می تواند در سلامت بدن موثر باشد.

15 بهمن 1399

نکات مهم در ظاهر آقایان که خانم ها به آن توجه می کنند

بدون شک یکی از نکات مهم در ظاهر آقایان اعتمادبه نفس است. اما کمی رسیدگی به استایل و ظاهر باعث می شود جذاب تر به نظر برسید.

20 آبان 1399

سیروس میمنت بازیگر فصل جدید نون.خ شد

سیروس میمنت با اشاره به حضورش در فصل سوم سریال نون.خ بیان نمود که این سریال از دیگر آثار تلویزیون کار بسیار سخت تری است.

16 آبان 1399

همه چیز در مورد فواید، مضرات و خواص کنجد

خواص کنجد (Sesame) گسترده بوده، بهبود سوخت و ساز بدن، استحکام استخوان ها و دندان ها و درمان کم خونی از مهمترین خواص کنجد برای سلامت بدن است.

12 آبان 1399

روحانی: نگذاشتیم اولویت نان یا جان به راه بیفتد

جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا صبح یکشنبه با رهبر انقلاب، رئیس جمهور، اعضای ستاد ملی و حضور ویدئوکنفرانسی استانداران سراسر کشور تشکیل شد. حسن روحانی، وزرای بهداشت و کشور و رئیس ستاد کل نیرو های مسلح در این جلسه گزارشی از اقدامات اجرا شده در زمینه مقابله...

17 تیر 1399

امامزاده عبدالمهیمن بوشهر؛ بنایی دیدنی در جنوب ایران

بوشهر، شهری بندری همجوار خلیج فارس بوده و پیشینه اش به عصر بین النهرین مربوط می شود. این شهر بی مثال از سمت شرق با استان فارس، از جنوب شرقی با هرمزگان، از شمال با خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد همجوار هست. اقلیم این شهر، گرم و خشک بوده، ولی در سواحلش آب...

21 خرداد 1399

آخرین نیایشگاه هخامنشیان در ایران کشف شد!

این محل، نیایشگاه تاریشا بوده است. در این منطقه چهار نقش برجسته ایلامی دیده می شود. ایذه در روزگار ایلامیان به آیاپیر(آنزان) مشهور بوده است و در آخرین روزگاران هخامنشی خاستگاه الیمایی ها(بازماندگان ایلامیان) بشمار می آمده که هم زمان با دوره سلوکی-پارت،...

26 اردیبهشت 1399

ورود خودرو های با پلاک غیر استانی به رفسنجان، ممنوع

تا خاتمه تعطیلات نوروز، راستا شهرستان رفسنجان بر روی خودرو های با پلاک غیر استانی مسدود است.

21 اردیبهشت 1399

برگزاری همایش پیاده روی در بروجن، پخش مستقیم از شبکه سراسری

به گزارش خبرنگاران، همایش بزرگ پیاده روی صبح جمعه با حضور گسترده مردم در جهت شهر بروجن - منطقه نمونه گردشگری سیاسرد برگزار گشت.

12 فروردین 1399

هتل زیبای سان آیلند مالدیو

سان آیلند ریزوت و اسپا (Sun Island Resort & Spa) استراحتگاهی زیبا در کشور خوش آب و رنگ و جزیره ای مالدیو است.این هتل 426 اتاق و سوئیت مبله در اندازه های مختلف و با امکانات گوناگون دارد.

12 بهمن 1398

لوکوموتیو 1 - 2 یوونتوس؛ سه امتیاز زیر باران

یوونتوس در دیداری سخت برابر لوکوموتیو 1-2 پیروز شد.

6 دی 1398

معرفی لوکس ترین هتل های بوداپست

اقامت در هتل های لوکس بوداپستلوکس ترین هتل های بوداپست یک انتخاب بسیار مناسب جهت رقم زدن لحظات ناب و شیرین زندگی به شمار می روند. بوداپست پایتخت کشور مجارستان است و جاذبه های فراوانی را دارد. بهتر است بدانید که بوداپست جزء شهرهایی می باشد که هر ساله گردشگران...

24 شهریور 1398

شمس العماره، زیبای کهنسال تهران

پیش از آنکه پهلوی ها برج آزادی را در غرب تهران تبدیل نمایند به نماد پایتخت، شاید بتوان گفت عمارت خورشید یا شمس العماره نماد تهران بود. بنایی که از نخستین بناهای بلند مرتبه تهران است و در عصر قاجار در کنار کاخ گلستان ساخته شد تا شاه و زنان حرمسرا از فراز...

22 شهریور 1398

شبی که برانکو قدر سیدجلال، شجاع و بیرانوند را دانست!

بازی برگشت این مسابقه در خانه الهلال و پیش چشم طرفداران متعصب این تیم برگزار می گردد و برنده این مسابقه در مرحله یک چهارم نهایی حریف برنده بازی الاتحاد - ذوب آهن خواهد بود.

14 شهریور 1398

13 ایده ساده و زیبا برای تزیین حلوا با قاشق و چنگال

حلوا یکی از دسر های سنتی و مقوی است که می توان آن را به روش های مختلفی در منزل تزیین کرد. در این مطلب با ایده هایی ساده و در عین حال زیبا برای تزیین حلوا با قاشق و چنگال آشنا خواهید شد.

11 شهریور 1398

همه انسان ها ابر آلودگی شخصی بیماری زا دارند!

نتیجه آنالیز های جدید محققان دانشگاه پنسیلوانیا نشان می دهد همه انسان ها دارای یک ابر آلودگی شخصی هستند که بر روی کیفیت هوای داخل منزل و دیگر مناطق سربسته تاثیر می گذارد.

21 مرداد 1398

کورس مجیدی و جباری برای رسیدن به شفر

برای دستیاری شفر رقابتی پنهان به راه افتاده. جباری و مجیدی از ابتدای فصل بارها با شفر جلسه گذاشته اند تا شاید به نیمکت استقلال برسند. کدام یک در نهایت دستیار شفر خواهند شد؟

16 اردیبهشت 1398

4 بنای تاریخی شهرستان خلیل آباد مرمت می شود

مدیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان خلیل آبادگفت: چهار بنای تاریخی شهرستان خلیل‌آباد که نیاز به مرمت اضطراری دارند مرمت می‌شوند.

22 مرداد 1397