تعاریف و اصطلاحات

برای مراقبت از مبلمان چرمی چگونه آن ها را تمیز کنیم؟

وقتی نوبت به خرید مبلمان نو می رسد، ممکن است در لحظه آخر درباره اینکه مبل ساخته شده از چه موادی برای شما و خانه تان بهتر است تردید کنید. با وجود گزینه های بسیار روکش اثاثیه یا لوازم خانگی در بازار، تعیین اینکه کدام مدل روکش نیازهای شما را از نظر دوام، زیبایی...

10 اسفند 1402

چهار روش مختلف برای ساخت لوگو با اپ Kittl؛ تولید لوگو تنها با چند کلیک!

برنامه Kittl یک نرم افزار بسیار جالب برای کاربرانی است که دلشان می خواهد خیلی راحت و با استفاده از چند کلیک ساده، لوگو بسازند. در این مقاله نحوه ساخت لوگو با برنامه Kittl را آموزش می دهیم.

8 بهمن 1402

محمدحسین لطیفی؛ کارگردان غریب: انگ نزنید سفارشی ساز نیستم

این روز ها فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی روی پرده سینماهاست. روایتی از زندگی شهید محمد بروجردی و شیوه فرماندهی او. فیلمی که از زمان نمایش در جشنواره تا اکران بر پرده سینما ها حواشی زیادی را پشت سر گذاشت.

21 فروردین 1402

اصرار برای آبگیری سد چم شیر به چه علت است؟

جنوب غربی کشور بار دیگر در انتظار یک ماجرای آبی است. این بار هم احداث یک سد که نام آن در کنار سد دیگری که زمانی در این بخش از کشور خبرساز شد، آورده می گردد. سد چم شیر که حالا بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، برای بسیاری از فعالان محیط زیست یادآور تجربه...

6 آذر 1401

راز خوشبختی زوج های عاشق چیست؟

اگر ازدواج نموده باشید و درگیر زندگی دونفره باشید، حتما می دانید که مدیریت روابط پستی و بلندی های زیادی دارد.

10 شهریور 1401

چرا سگ ها سرشان را خم می نمایند؟

اگر خودتان هم سگ ندارید، حتما این حرکت بانمک سر خم کردن سگ ها را در بیرون از خانه و یا حتی کارتون ها دیده اید. اما واقعا چرا سگ ها این کار را می نمایند؟ چیزی می خواهند، می خواهند خودشان را لوس نمایند یا مسئله ای دارند؟

18 مرداد 1401

یک بار بخوانید و بدانید: دریافت ویزای کار کانادا

یکی دیگر از راه های مهاجرت به کانادا، دریافت ویزای کار کاندا هست. در این راهنما می خواهیم ببینیم که مهاجرت به کانادا به وسیله کار چه شرایطی دارد و اصلا از کجا باید آغاز کنید یا برای هزینه ویزای کار کانادا چقدر باید پول کنار بگذارید.

14 مرداد 1401

معرفی برترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران

برترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران کدامند؟ این سوال بسیاری از افرادی است که قصد خرید خودروی دنده دستی ندارند و در پی برترین خودروهای دنده اتومات بازار ایران هستند تا بتوانند برترین گزینه را برای خرید انتخاب نمایند.

7 مرداد 1401

همه آنچه باید درباره پلی استیشن پلاس تازه بدانید

بالاخره سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس تازه در منطقه ها مختلف در دسترس قرار گرفته است و کاربران می توانند از این سرویس اشتراکی تازه پلی استیشن استفاده نمایند. به همین دلیل، می خواهیم در مطلبی کامل به ابهام های احتمالی شما از این سرویس پاسخ دهیم.

30 تیر 1401

فهرست قیمت 39 مدل کاور ایرپاد 2 با کیفیت و ضد ضربه

برای محافظت از هندزفری های اپل سری 2 برترین محصول کاور ایرپاد 2 است. عدم استفاده از کاور موجب خط و خش های زیاد بر روی کیس ایرپاد و همین طور خوردگی بر اثر ضربه بر روی بدنه می گردد. قصد داریم در این مطلب شما را با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه...

29 تیر 1401

التهاب چیست و چگونه می توان آن را کاهش داد؟

این روز ها همه از التهاب صحبت می نمایند، اما ریشه آن چیست و چگونه بر سلامت ما تاثیر می گذارد؟

19 تیر 1401

10 بازی پلی استیشن وان که دوست داریم روی پلی استیشن پلاس پریمیوم ببینیم

یکی از موضوعاتی که پلی استیشن در این سال های اخیر در آن ضعف نشان داده و قدم های اشتباهی را برداشته، پشتیبانی از بازی های نسل های قبل است. در حالی که آن ها همچنان به صورت کامل و دقیق این کار را نکرده اند اما به نظر می رسد که پلی استیشن می خواهد به وسیله سرویس...

18 تیر 1401

جشن دی گان ؛ روز میلاد خورشید یا خرم روز

یکم دی ماه را با نام روز خور یا دی گان می شناسند؛ روزی که خورشید دوباره بعد از بلندترین شب سال، طلوع می نماید و باز به جهان زندگی می بخشد.

8 تیر 1401

یک برند بزرگ دیگر هم شارژر را از گوشی های میان رده اش حذف می نماید

اینطور که به نظر می رسد، ریلمی هم به زودی به سامسونگ می پیوندد و گوشی های میان رده خود را بدون شارژر درون جعبه راهی بازار می نماید.

9 خرداد 1401

مهمترین عوامل در اثربخشی تبلیغات چیست؟

به منظور سنجش اثربخشی تبلیغات نیز همانند سایر فعالیتها میبایست در برنامه ریزی تبلیغات و در گام اول آن اهدافی برای تبلیغات تعریف شود.در گام اول هدف تعیین می شود، سپس بودجه لازم برای تبلیغات تخصیص یافته و در گام های بعدی نسبت به تصمیم گیری راجع به پیام...

7 اردیبهشت 1401

ژاوی: چاره ای جز امیدوار ماندن به پروژه مان نداریم، دوست ندارم بگویم حذف مان فاجعه بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از آنکه دومین جام فصل را هم (پس از سوپرجام) از دست داد، تأکید کرد تیمش چاره ای جز خوش باوری به پروژه ای که با او شروع کرده است، ندارد.

4 اردیبهشت 1401

گردشگری وحشت: لکه های خون عجیب

پدیده تسخیر شدن اغلب با علائم و نشانه هایی همراه است که در بیشتر موارد شبیه به هم هستند. مشاهده چیزهای عجیب و غیرقابل شرح، بخشی جدانشدنی از این دست رویدادها و از سوی دیگر عامل جذب جهانگرد است. با خبرنگاران همراه باشید تا به سراغ یکی از این علائم عجیب برویم.

8 اسفند 1400

پاویون ایران، آدمی با سرِ بزرگ ولی خالی از محتوا بود

یک معمار درباره پاویون ایران در اکسپوی 2020 می گوید که کشور ما درست زمانی به فکر به انجام رساندن تدارکات حضور در اکسپو افتاد که کشورهای دیگر پاویون خود را تکمیل نموده بودند؛ به همین دلیل سازه آن، همانند آدمی با سر بزرگ بود که وقتی وارد آن می شدید، چیزی نمی...

11 بهمن 1400

قلیچ خانی: سروکار داشتن زیاد با خوشنویسی این هنر را برایمان معمولی جلوه داده است

تهران (پانا)- استاد و پژوهشگر خوشنویسی در اولین لایو تجسم خانه هنرمندان ایران با موضوع خوشنویسی گفت خوشنویسی هنری است که از کودکی زیاده از حد دم دست است و شاید همین ویژگی اش آن را برای مردم معمولی نموده است. اما به نظر می رسد هنرمندان خارجی به ظرایف خوشنویسی...

11 دی 1400

لاغری بدون گرسنگی

مدام رژیم می گیرید گرسنگی میکشید ولی وزنتان کاهش نیافته است! فورا رژیم تان را رها کنید و از گرسنه ماندن اجتناب کنید که می توانید بدون رژیم به لاغری برسید.

29 آبان 1400
تعداد: (50)